RSS

Dag lieve Geoffrey …..

04 Mrt

geoffrey

Gisteravond las ik dat plotseling Geoffrey is overleden. Yvonne en Coen gingen met hem naar de dierenarts, en die gaf zulk slecht nieuws dat ze hem hebben laten gaan. Yvonne vertelde:

“Lieve knul,we hebben je moeten laten gaan vandaag,je was op!
Je bent heel rustig liggend op onze beider schoot naar de Regenboogbrug gegaan.
Ruim 16 jaar ben je bij ons geweest,mooie jaren met twee keer de angst dat het afgelopen zou zijn met je,maar je kwam er steeds weer bovenop,nu niet meer,nu was het echt over.
Wat gaan we je missen vent,wat zál het stil zijn in huis!”

De mensen die mij langer kennen zullen begrijpen dat ik altijd een schok van herkenning voelde als ik een foto van Geoffrey zag. Hij leek sprekend op mijn BennekeLieve Yvonne, beste Coen, dit is een hommage aan jullie Geoffrey. Ik denk dat Ben hem op die Regenboogbrug wel opgewacht heeft …

geoffrey1

geoffrey2     geoffrey3 geoffrey4     geoffrey5 geoffrey6


Geoff en de krant:

 
19 reacties

Geplaatst door op maart 4, 2015 in Afscheid & rouw

 

19 Reacties op “Dag lieve Geoffrey …..

  1. Dicky

    maart 4, 2015 at 11:26 am

    Ik snap de extra schok volkomen, Geoffrey leek rekend op jouw. Benneke.
    Ze zijn nu samen op de regenboogbrug. R.I.P. Lieve mooie man

     
    • Yvonne den Boer

      maart 4, 2015 at 11:29 am

      Denk ik ook Dicky,die hebben elkaar vast herkend ,mooi idee vind ik dat!

       
  2. Yvonne den Boer

    maart 4, 2015 at 11:28 am

    Dank je wel Marga,wat heb je dat mooi gedaan,en al die foto’s erbij,echt een eerbetoon aan onze mooie man!
    We hebben er net samen bij staan snotteren en ik heb Coen de foto van jouw Benneke laten zien,hij schrok ervan,zo’n gelijkenis hadden ze!
    En dan te bedenken dat jij drie jaar geleden ,samen met Corien onze Geoff gered hebt van de dood,hij had pancreatitis en at niet meer,door jullie trucendoos open te gooien hebben we hem nog drie fijne jaren mogen geven,ook daarvoor nog onze dank!

     
  3. Ella Joosten

    maart 4, 2015 at 1:02 pm

    Rust zacht lieve Geoffrey. Ik wens Yvonne en Coen, heel veel sterkte toe.
    Marga, ook sterkte, ik herken jouw gevoel maar al te goed.

     
  4. Kitty

    maart 4, 2015 at 3:36 pm

    Dag lieve Geoffrey. Ik hoorde gisteren van je onverwachte heengaan. Wat was je toch een mooie kerel. Je hebt nu geen pijn meer en kunt volop spelen op de Regenboogbrug. Ik weet zeker dat ook Sammie je vriendje zal zijn. Dag lieve Geoff.

     
  5. Yvonne den Boer

    maart 4, 2015 at 3:44 pm

    Dank Ella en Kitty,deze steun van alle kanten helpt zo goed!
    Ik denk ook dat Sammie bij de club van vriendjes is hoor !

     
  6. Maddy

    maart 4, 2015 at 4:43 pm

    Lieve mooie Geoffrey, rust zacht!
    Wat leek hij toch verbluffend veel op die andere mooie, lieve vent.
    Heel veel sterkte voor iedereen!

     
  7. Mia

    maart 4, 2015 at 5:01 pm

    Dag lieve Geoffrey.Benneke stond je vast op te wachten.Heb het goed bij de regenboogbrug….Marga wat heb je mooie foto’s geplaatst!

     
  8. Karin

    maart 4, 2015 at 8:09 pm

    Dank je wel dat je Marga dat je voor mijn lieve vrienden zo een mooi stuk heb geschreven op je Web het betekend voor mij ook veel !

     
  9. Pieta

    maart 4, 2015 at 10:28 pm

    Heel veel sterkte Yvonne en Coen, ik weet zeker dat Geoffrey een heel fijn leven gehad heeft bij jullie. Hij laat een lege plaats achter maar ook veel mooie herinneringen.

     
  10. Yvonne den Boer

    maart 5, 2015 at 10:35 am

    Dank jullie allemaal voor de lieve reacties,het helpt……Marga heeft dit zó mooi gemaakt voor Geoff,met Benneke in haar gedachten natuurlijk,dan komt het verdriet weer terug!
    Maar wat missen we hem,verschrikkelijk,zó stil is het ondanks nog een(erg aandachtvragerig,hi hi) kattenkind en een lief hondje.
    Maar al die dingetjes die we samen hadden,en dat waren er veel voor het oudje,die zijn weg gevallen,en dat voelt best leeg.Ik zie hem overal nog liggen op zijn favoriete plekjes……

     
    • margali

      maart 5, 2015 at 10:56 am

      Vonne ik heb Geoff nooit ontmoet, maar alleen al zijn uitstraling was voor mij bijzonder (natuurlijk met Ben in m’n gedachten). Ik vind het fijn dat hij hier op m’n blog mag staan.
      Het zal nog een tijd duren voordat je al die schokjes van herkenning en verdriet minder gaat voelen. Ik weet dat het niet je eerste verlies is, maar het went nooit. Sterkte!

       
  11. Yvonne den Boer

    maart 7, 2015 at 5:29 pm

    Ik heb weer even gekeken hier Marga,het doet me zo goed,en nee,het was zeker ons eerste diertje niet dat ging,maar ons 15de diertje ,maar wat je zegt,het went nooit!
    Ik mis hem vreselijk,mijn lieve oude knuffelkontje.
    Het slijt,maar vergeten doen we ze nooit hë Marga!

     
    • margali

      maart 7, 2015 at 5:33 pm

      Ik ben blij dat je hier even terug kunt kijken Yvonne. Ik weet hoe dat kan troosten.

       
    • margali

      maart 8, 2015 at 9:15 am

      Ik heb de video toegevoegd. Wat prachtig om te zien.

       
      • Maddy

        maart 8, 2015 at 9:49 am

        Wat heb je dat mooi gedaan, Marga!
        Yvonne, dikke knuffel!

         
  12. Yvonne den Boer

    maart 15, 2015 at 1:24 pm

    Dank voor het toevoegen van de zo kostbare filmpjes van Geoffrey Marga,zo blijft hij toch een beetje leven,al mis ik hem verschrikkelijk!

     
    • margali

      maart 15, 2015 at 8:47 pm

      Graag gedaan Yvonne. Zo heb je wat mooie foto’s en video’s bij elkaar staan. Sterkte met het gemis.

       

Geef een reactie

 
