RSS

Guttegut

03 Mrt

’t Is toch wat …. opstand bij de katten want hun favoriete opstapje annex krab-object gaat vervangen worden. De rieten box op wielen was gevuld met m’n sokken en diende als opstapje naar m’n bed vooral voor Dakotah. Maar zo langzamerhand zit er een flink gat in en moet ik iedere dag de troep opruimen. Op zoek naar een nieuw opstapje ben ik dan wel zo lief om te proberen iets te vinden waar ze weer lekker aan kunnen krabbelen en zowaar … het is me gelukt. Maar er wordt me duidelijk gemaakt dat het wél wennen is hoor!! 😉

tn_CIMG6429tn_CIMG6427
Ik laat ze zo maar een dagje naast elkaar staan, kunnen ze afkicken.

 
6 reacties

Geplaatst door op maart 3, 2015 in Katten

 

6 Reacties op “Guttegut

  1. Pieta

    maart 3, 2015 at 4:11 pm

    Haha en waar laat je nu je sokken?

     
    • margali

      maart 3, 2015 at 6:42 pm

      Ja dat was nog even lastig maar ik had nog een doosje 😉

       
  2. kim

    maart 4, 2015 at 1:52 pm

    Haha, wat heb jij een leuke katten!

     
  3. Yvonne den Boer

    maart 4, 2015 at 3:46 pm

    Ha ha ,wat zijn ze toch conservatief vaak hé,een leuke gewoonte moet je niet veranderen,maar soms moet het gewoon!

     
    • margali

      maart 4, 2015 at 3:53 pm

      Inmiddels is het nieuwe opstapje goedgekeurd, en gaat de oude vanavond naar het grof vuil. Blij dat ik niet meer iedere dag een kleed vol met riet-snippers heb. Ben ook benieuwd hoe lang het nieuwe “deens design” krukje het gaat volhouden. Gekocht bij een “Antiekbeurs” hier in de buurt. De bovenkant is van touw, dus ik hoop dat het sterker is.

       
      • Mia

        maart 4, 2015 at 5:03 pm

        Ha ha,goedgekeurd door de vereniging van huiskatten.Want ja zo maar iets veranderen gaat niet he?

         

Geef een reactie

 
