RSS

Kan het niet volgen …..

13 Feb

maar je hoort mij niet mopperen. Gisterochtend had Dakotah best nog moeite met haar kitten natvoer terwijl ze toch eigenlijk nog effekt zou moeten voelen van haar medicijnen (krijgt ze ’s avonds om 6 uur). Maar de Trovet Renal brok bleek een schot in de roos …. ze vindt ze lekker, en het zijn ook kleine brokjes. De RC Renal heb ik ook geprobeerd maar die brokjes zijn groter, vierkant en met scherpe punten, niet fijn denk ik als je geen tanden meer hebt. Gisteren heeft ze verder prima gegeten en vanochtend ook: ouderwets ging alles achter elkaar naar binnen.

Bij mij brak er gisteravond opnieuw een stukje uit m’n noodvulling maar gelukkig mag ik vandaag voor een sessie naar de tandarts. Ik had van zondagavond tot dinsdagochtend fikse pijn in m’n kaak, en toen was het over. Maar ik voel dat er een ontsteking zit, en dat zit er al maanden. Moet het lichaam zelf opruimen …. nou, dat wil bij mij nog niet lukken. We hebben trouwens bedacht dat deze ellende (3 kiezen naast elkaar in m’n rechteronderkaak die opeens breukjes vertonen) misschien nog een nasleep is van het ongeluk op de fiets dat ik 2 jaar geleden had.

 
5 reacties

Geplaatst door op februari 13, 2015 in Dakotah, Gezondheid, Gezondheid katten

 

5 Reacties op “Kan het niet volgen …..

  1. Maddy

    februari 14, 2015 at 5:55 pm

    Het zou fijn zijn als Dakotah van die Trovet Renal zal blijven eten!

    Bij jou gaat het echter niet zo fijn met alweer een stukje uit je noodvulling, maar het zou natuurlijk idd wel wat te maken kunnen hebben met die val.
    Kan de tandarts niet die ontsteking op ruimen?

    Sterkte ermee!

     
  2. margali

    februari 15, 2015 at 8:49 am

    Sinds donderdag eet Dakotah best aardig. Vanochtend was het weer wat moeizamer (ze kwam ook vannacht niet op bed slapen of zich melden toen ik opstond) dus het wisselt nog wel maar volgens mij is er echt een stijgende lijn.

    Die noodvulling bleek vrijdag helemaal aan gruizels dus ik heb het er nét aan mee gered. Er zit nu een kroon op, en ik kan nu weer kauwen aan 2 kanten. Nog wel pijn, maar hopelijk gaat dat nu zakken. Mijn tandarts kan niets zien op foto’s en met z’n ogen, en hij is écht goed hoor. Als er een scheurtje in een wortel zit dan kan hij dat niet zien en gaat hij me bij blijvende pijn doorverwijzen naar een endodontoloog (moest ik opzoeken 😉 ) maar daar denk ik voorlopig niet aan.
    Prioriteit nummer 1 is nu m’n knie want daar is nu weer iets mis mee …. alles spant samen om mij thuis te houden maar ik lijk een knop omgezet te hebben en krijg nu iets van “ik laat me niet stuk krijgen”….

     
  3. Yvonne den Boer

    februari 16, 2015 at 10:26 am

    Jij gaat niet echt lekker hé,niet met jezelf en niet met Dakotah.
    Lijkt inderdaad wel sabotage voor je vakantietripje,niet opgeven hoor Marga!

     
    • margali

      februari 16, 2015 at 10:46 am

      Hi Yvonne, gisteren hebben we een héél klein strandwandelingetje gemaakt. Het was zonnig maar berekoud. En verder rust gehouden. Warempel: vandaag is de pijn stukken minder terwijl ik er zaterdag geen stap mee kon zetten. Dus ik ga deze week even niet sporten 😀 en mezelf alleen maar verwennen. Vandaag acupunctuur …..

       

Geef een reactie

 
