RSS

Die gaat dorst krijgen …

07 Feb

Quast uiteraard …. ik had blijkbaar de keukendeur niet goed dichtgedaan. Ging even Dakotah wat bijvoeren en toen ik terug liep zat hij met z’n neus in de pan: lekker scherp met thaise groente, en tja …. varkensvlees (wel goed uitgebakken maar toch). Jan krijgt morgen een wat kleinere portie dan normaal 😀

tn_CIMG6310

Voor Dakotah heb ik vanochtend nog wat kittenvoer gekocht en ook een paar proefzakjes Hill’s k/d opgehaald bij een dierenarts. Ik wacht even af wat Liesbeth daarvan vindt: volgens mij zitten daar aardig wat calorieën in, en uiteindelijk zal ze toch op nierdieet moeten. Dakotah’s oogjes zijn nat, maar het is nog steeds water, geen pus. En gelukkig heeft ze vanochtend vrij goed gegeten ondanks een natte neus.

tn_CIMG6313

 
3 reacties

Geplaatst door op februari 7, 2015 in Dakotah, Gezondheid katten, Streken van Quast

 

3 Reacties op “Die gaat dorst krijgen …

  1. Ella Joosten

    februari 7, 2015 at 3:49 pm

    Die Quast toch, hij heeft wel lef, om zonder pardon, een deel van Jan zijn portie op te eten. Dat wordt bijmaken of delen, en Quast die lust straks vast een potje bier tegen de dorst, ha ha.
    Wat een lief koppie heeft Dakotah, een schat hoe ze daar op de foto staat. Gelukkig at ze goed vanochtend. Houden zo.

     
    • margali

      februari 8, 2015 at 10:44 am

      Ik heb niets gemerkt aan Quast 😉 geen extra bezoek aan de drinkfontein, of het moet vannacht geweest zijn.
      Dakotha heeft gisteravond nog goed van haar brokjes gegeten, een mix van RC Sensible met wat Hill’s k/d brokjes uit een proefzakje. Liesbeth heeft zich nog niet uitgelaten over die k/d maar ik ben er gewoon maar mee begonnen. Vanochtend idem: 35 gram Almo kitten-natvoer ging redelijk vlot naar binnen, en 2 uur later toch zeker 15 gram brokjesmix. ik heb het gevoel dat ze sinds gisteren wat beter eet, maar misschien komt dat door mijn eigen gevoel nu ik haar wat extra calorierijk voer geef….

       
  2. Yvonne den Boer

    februari 16, 2015 at 10:35 am

    Ha ha ,die Quast toch!
    Ik ben ook altijd heel voorzichtig met varkensvlees,maar gelukkig was het goed doorbakken en heeft ie geen last van het vlees en de pittigheid gehad.
    Lieffie is Dakotah toch!

     

Geef een reactie

 
