RSS

Tel uw zegeningen

25 Jan

Afgelopen nacht heb ik goed geslapen met 3 katten op bed. Wat wil ik nog meer. De Synulox-pil zit er in, geef ik nu gewoon in haar bekkie met een spuitje water na. Gaat moeiteloos. Kauwstaafje hoeft ze niet meer. En vandaag is Applaws-dag en heeft Dakotah goed gegeten.

Gisteren was het werkelijk prut: ze weigerde gewoonweg. ’s Ochtends ging het nog een heel klein beetje, maar de rest van de dag wilde ze niks. Uiteindelijk heb ik een blik a/d open getrokken, en dat door haar gewone voer gemengd en dat lukte gelukkig. Nog steeds eet ze zelf en denk ik niet aan spuitvoeren. Maar dit meiske moet van nature wel een heel goeie eter zijn om met dit vitamine B-12 tekort dan toch nog zó te willen eten.

Fijne dag allemaal!

 
4 reacties

Geplaatst door op januari 25, 2015 in Dakotah, Gezondheid katten

 

4 Reacties op “Tel uw zegeningen

  1. Nienke

    januari 26, 2015 at 3:39 pm

    Dakotah loopt af en toe moeilijk toch? Zou dat ook niet met het B12 tekort te maken kunnen hebben?
    Toen mijn gehalte veel te laag was had ik ook allerlei neurologische verschijnselen, maar weet natuurlijk niet of het bij katten ook zo gaat.

     
    • margali

      januari 26, 2015 at 4:37 pm

      Heel goed van jou Nienke. Ik vroeg me dat ook al af, En toevallig zei m’n acupuncturist vanmiddag hetzelfde (want we hebben het wel eens gehad over de zin/onzin van acupunctuur voor Dakotah).
      Is dus iets dat ik ga vragen als ik van Liesbeth hoor.

       
  2. Nienke

    januari 26, 2015 at 7:43 pm

    Wie weet heeft acupunctuur zin. Ik sta steeds meer open voor “alternatieve” behandelingen, ook voor dieren. Jammer dat mijn zorgverzekering er anders over denkt 😦

     
    • margali

      januari 26, 2015 at 9:48 pm

      Ik vind de acupunctuur erg prettig moet ik zeggen en heb al goed resultaat gehad. En mijn zorgverzekeraar vergoedt een groot deel van de behandeling via m´n aanvullende verzekering. Ik blijf het een intrigerende gedachte vinden om bij Dakotah te kijken of het wat doet. Deze acupuncturist heeft geen ervaring met dieren, en zou dus ook geen naaldjes in Dakotah prikken maar via mij werken. Een huisbezoek zou mogelijk zijn, dus wie weet ooit in de toekomst. Er is overigens een goeie voor dieren kreeg ik ooit van iemand door: http://www.dierenartspraktijkooms.nl/

       

Geef een reactie

 
