RSS

Bovenin de hoogste boom

22 Jan

tn_CIMG6236

Dakotah denkt ook: “zie maar dat je me hier te pakken krijgt” 😉

Ze eet wat beter lijkt het wel. Vandaag werkt de AB-spuit nog en vanaf morgen moet ik haar 2x per dag een Synulox gaan geven. Die pil heeft een lekker smaakje en wordt vaak als een snoepje gegeten. Maar omdat ze minder eetlust heeft en ook geen tanden meer heeft moet ik nog zien of dat lukt. Als ze het zelf eet is het altijd mooier als wanneer ik het in haar bekkie moet mikken. Lukt ook hoor, maar vindt ze natuurlijk weer een nieuwe aanslag op haar rust.

En nu maar wachten op de uitslagen.

 
6 reacties

Geplaatst door op januari 22, 2015 in Dakotah, Gezondheid katten

 

Tags:

6 Reacties op “Bovenin de hoogste boom

  1. marijke

    januari 22, 2015 at 11:54 am

    Ik duim dat er iets concreets uitkomt zodat je weet wat er aan de hand is, maar dat het niet erg is. Lieve dame met haar mooie toet.

     
    • margali

      januari 22, 2015 at 12:45 pm

      Ik heb er wel vertrouwen in Marijke. Alles wat we gisteren gedaan hebben was zinvol, en heeft ook al aanwijzingen gegeven. Het is nu meer afwachten welke therapie het beste is (afhankelijk van bv de kweek). Ik heb nog niet het idee dat ik opnieuw een nierpatient in huis heb hoor 😉 Zelf lijkt ze nergens last van te hebben behalve dan dat slechter eten. Dakotah is gewoon een ongelooflijk taaie dame, zo klein als ze is, want ik vermoed dat ze hier misschien al héél lang last van heeft ….

       
  2. Ella Joosten.

    januari 22, 2015 at 4:28 pm

    Slimme Dakotah.

     
  3. Marjolijn

    januari 23, 2015 at 9:30 am

    Ik hoop dat Dakotah de pil zelf gaat eten, is inderdaad altijd prettiger dan dat jij als baas ‘m in het bekkie moet proppen. Sterkte er mee en knuff voor Dakotah, en de rest natuurlijk.😄

     
    • margali

      januari 23, 2015 at 11:36 am

      Hi Marjolijn, dank je wel! vanochtend ging de eerste pil er keurig in, verpakt in een stukje van een zacht kauwstaafje. Ik weet dat die pillen een lekker smaakje hebben dus dat ging goed.

       
  4. Marjolijn

    januari 23, 2015 at 3:27 pm

    Gelukkig dat het goed ging. Wel zo relaxed voor Dakotah.

     

Geef een reactie

 
