RSS

Rustig weekend

12 Jan

Ik moest echt bijkomen van alle inspanning en stress van de afgelopen weken. Quast geeft het goeie voorbeeld:

tn_CIMG6197

tn_CIMG6202

Gisteren was het “snoep-dag” voor de katjes: dan krijgen ze Sheba of iets dergelijks. En voor het eerst heeft Dakotah de hele dag met smaak gegeten en ook de brokjes die ik erin mengde. Sinds woensdag ben ik gewoon weer de oude routine aan het hanteren, en dat kon ze nog niet echt aan …. vooral die brokjes was een probleem, maar het lijkt erop alsof dat rotvirus eindelijk op z’n retour is. Nog even afwachten hoe het vandaag gaat: vanochtend met haar dieetvoer ging het prima.

 
8 reacties

Geplaatst door op januari 12, 2015 in Gezondheid katten, Streken van Quast

 

8 Reacties op “Rustig weekend

  1. Ella Joosten

    januari 12, 2015 at 1:14 pm

    Die Quast, om op te vreten, hoe hij daar ligt. Fijn te horen dat dakotah heeft genoten van de snoepdag, en gelukkig gaat het de goeie kant met haar op. Knuffels voor alle drie.

     
  2. Eline

    januari 12, 2015 at 6:58 pm

    Wat ligt Quastemans daar heerlijk relaxed :-).
    Fijn dat het eindelijk beter met Dakotah gaat!

     
    • margali

      januari 13, 2015 at 10:49 am

      Eline, gisterochtend ging het nog prima met het dieetvoer van Dakotah, maar de rest van de dag was het weer prut. Vanochtend idem. Dus ik heb zo’n vermoeden dat ik morgenochtend toch maar naar Liesbeth ga want dit getwijfel van moet ik wel of niet gaan vind ik ook waardeloos. Liesbeth had me gezegd dat het wel een paar weken kon duren, en ik denk nu niet meer aan mogelijke pancreatitis want dan was het wel verergerd. Ze is altijd een vreetzakje geweest, en ze is nu al bezig sinds 24 december. Ik vraag me af of die hoektanden een probleem geven. Ze zagen er goed uit, maar ik weet nu uit eigen ervaring dat zelfs een rontgenfoto niet alles zegt van een gebit… ggggrrrr. Ik heb nu 2 nieuwe kronen, daarna dwars door een kroon toch maar een zenuwbehandeling wegens aanhoudende pijn, en nu heb ik een week later nog steeds last….

       
      • marijke

        januari 13, 2015 at 4:39 pm

        Wat een ellende Marga met je gebit. Kan mij voorstellen dat je toch even met Dakotah naar Liesbeth wil gaan. Ik hoop dat er nu toch tijden gaan aankomen dat je net als Quast heerlijk kunt uitrusten, ook na weer een worsteling over matrassen.

         
      • Eline

        januari 14, 2015 at 12:09 am

        Verdorie Marga, wat rot dat Dakotah toch weer slecht eet. Zeker omdat ze gewoonlijk een vreetzakje is! Ik hoop dat Liesbeth morgen de oorzaak kan achterhalen en verhelpen. En dan heeft je eigen ingreep ook nog eens niet geholpen, tjonge. Sterkte, ook met alles wat je verder moet regelen.
        Goed dat je donderdag naar de huisarts gaat. Een goed gesprek met jezelf is prima, maar soms blijf je in een cirkeltje ronddraaien en is het fijn om even met een ander te overleggen. Hou je taai!

         
  3. mmld

    januari 12, 2015 at 10:49 pm

    Zoals Quast er op de eerste foto ligt: volg z’n voorbeeld!
    Zo schattig!!!

     
  4. margali

    januari 13, 2015 at 6:47 pm

    Dank je Marijke. Ik heb vanavond Liesbeth nog gesproken en ik ga morgen toch maar even met Dakotah naar haar toe. Even wat zaken uitsluiten. Heb net nog weer wat zaken voor m’n broer geregeld (stapje voor stapje, eind niet in zicht) en donderdag ga ik zelf maar eens even naar m’n huisarts. Ik heb ellenlange gesprekken met mezelf om het hoofd op een goeie en “mindful” manier boven water te houden maar ik word moe van het watertrappen. Heb overigens wél getraind vanochtend, hah!

     
  5. Maddy

    januari 15, 2015 at 7:39 am

    Ik hoop dat je ook zo kunt gaan relaxen als Quast, want hij geeft toch echt wel het goede voorbeeld, maar die heeft natuurlijk niet zoveel aan zn hoofd als jij. Sterkte met alles!

     

Geef een reactie

 
