RSS

Troost van Jacob en Eva

07 Jan

Gistermiddag kwamen ze vragen of ze mochten komen spelen. Twee van die verwachtingsvolle snuitjes die je aankijken. Maar Marga was net terug van de tandarts die een wortelkanaalbehandeling had verricht na wekenlange kiespijn (mijn jaarwisseling was fijn). Dus we hebben even gekletst, uitgelegd dat ik nog verdoofd was (natuurlijk geen pijn  … kids maak je niet bang voor een tandarts) en dat bovendien Ashmanti nu wel beter was maar Dakotah nog niet. Dus even rust in de tent. Als troost mochten ze ieder een ritje op de traplift maken.

Een tijdje later kwamen ze terug met allebei een prachtige tekening. Ik zag duidelijk vooruitgang: Jacob is 5 en gaat met sprongen vooruit, en Eva van 3 heeft voor het eerst echt een afbeelding gemaakt en geen gekrabbel.

Van Jacob:
tn_CIMG6171

Van Eva:
tn_CIMG6174

 
8 reacties

Geplaatst door op januari 7, 2015 in Gezondheid, Jacob-Eva

 

8 Reacties op “Troost van Jacob en Eva

  1. Ella Joosten

    januari 7, 2015 at 5:58 pm

    Wat een mooie tekeningen, zoiets te krijgen daar wordt een mens blij van. Schattige kinderen. Sterkte met dakotah, had zo gehoopt dat ze inmiddels opgeknapt zou zijn, vervelend.

     
    • margali

      januari 7, 2015 at 6:43 pm

      Vandaag heeft ze (tot nu toe) een goeie dag Ella. maar …. het is Sheba-dag en dan eet ze een stuk beter. Haar gewone Metabolic vindt ze wat minder maar eten ze allemaal al andeerhalf jaar best graag. Ze heeft nog steeds moeite met brokjes vooral, maar het lijkt langzaamaan beter te gaan.Voor vrijdag heb ik onder voorbehoud een afspraak bij |Liesbeth; ik hoop dat ik die kan cancellen .

       
  2. Ella Joosten

    januari 7, 2015 at 8:29 pm

    Duim voor de cancel!!!

     
  3. mmld

    januari 7, 2015 at 10:35 pm

    Wat lief! Een goede buur is beter dan een verre vriend 😉 Maak je niet te druk Marga ♥

     
  4. Maddy

    januari 8, 2015 at 3:21 pm

    Wat ontzettend lief van Jacob eb Eva!!

     
  5. Yvonne den Boer

    januari 11, 2015 at 9:40 am

    Wat zijn dat toch een lieve kinderen zeg!

     
  6. Yvonne den Boer

    januari 11, 2015 at 9:41 am

    Trouwens,heel veel stekte met je mond,hopelijk is de pijn over,en beterschap met Dakotah!

     
    • margali

      januari 11, 2015 at 10:33 am

      Dank je! die mond van mij is nog steeds niet OK. Volgens mij mag je na een wortelkanaalbehandeling geen pijn meer in die kies zelf hebben …. ófwel ik heb nog napijn ófwel er is ook iets mis met die kies ernaast. Ik kon nooit goed aanduiden waar die pijn precies zat: de behandelde kies was het in ieder geval, maar die ernaast? Helaas zeggen röntgenfoto’s ook niet alles … ik mote het nog maar wat afwachten. De ergste pijn is weg, maar kauwen is nog steeds een crime.

      En Dakotah? die vrijdagafspraak had ik gecancelled en prompt daarna weigerde ze weer te eten. Ik heb nu voor a.s. woensdag weer een afspraak maar het lijkt wel alsof het nu een probleem met de Metabolic is geworden. Misschien associeert ze dat met keelpijn, maar vandaag is het “snoep-dag” dwz een dag met Sheba etc en dat gaat erin als koek … Ook dat kijk ik nog even aan en intussen blijf ik stug de vaste routine met voer volgen. Dan eet ze maar 5 dagen minder goed.

       

Geef een reactie

 
