RSS

Alles wat nieuw is

04 Jan

is héél lekker in het begin maar een kat blijft een kat …. ze hoeft de Babycat brokjes ook al niet meer.

Ik ga weer terug naar de oude vertrouwde routine. Geen a/d meer, vandaag nog 1x Metacam, en hoe ik met die brokjes moet omgaan is even uitproberen. Ik denk dat ik de grote Metabolic gewoon weer door het natvoer meng want daar kan ze tenminste makkelijker omheen eten. Die kleine Babycat gaat overal tussen zitten. Ze krijgt voldoende voeding binnen, ze klimt weer razendsnel op schoot als Quast daar gaat liggen. Alleen is ze nog wantrouwend op sommige momenten – “nee ik ga niet meer naar Liesbeth” – dus dat moet weer slijten.

 
2 reacties

Geplaatst door op januari 4, 2015 in Dakotah, Gezondheid katten

 

2 Reacties op “Alles wat nieuw is

  1. mmld

    januari 4, 2015 at 2:49 pm

    Is het een idee om de brokjes kleiner te maken in een blender of iets dergelijks?

     
    • margali

      januari 5, 2015 at 7:24 am

      Heb ik wel aan gedacht maar die Babycatbrokjes waren eigenlijk al klein genoeg. Ik ben sinds gisteren weer teruggegaan naar het vertrouwde oude regime: dat werkt dan vaak nog het beste want al dat uitproberen van verschillende dingen kan ook verwarring geven. ’s Middags en ’s avonds eet ze altijd het beste en dat ging goed (mede dankzij de Metacam?). Vandaag dus een eerste dag zonder a/d en Metacam: vanochtend heeft ze vrij aardig gegeten, niet alles op, ongeveer de helft van de grote brokken ligt er nog maar dat krijgt ze straks. Even afwachten hoe het verder gaat …

       

Geef een reactie

 
