RSS

Bijna botsing met een drone

16 Dec

Ik moest op de fiets naar de andere kant van de stad. Bijna heelhuids op m’n bestemming aangeland (vind ik hier in Amsterdam altijd een prestatie) kom ik in een vrij smalle straat een groepje kerels tegen die op de stoep bij elkaar stonden en keken naar iets op de weg. Het duurde héél even voordat ik in de gaten had dat ze met een drone aan het proefvliegen waren en dat het ding recht op me af kwam. Pure mazzel dat ik kon uitwijken en dat zij hem een andere kant op stuurden …. het moet niet gekker worden …..

 
7 reacties

Geplaatst door op december 16, 2014 in Buitenwereld

 

7 Reacties op “Bijna botsing met een drone

  1. Maret Andersen

    december 16, 2014 at 11:22 am

    Moderne tijden 🙂

     
  2. mmld

    december 16, 2014 at 9:24 pm

    Hoeveel scheelde het?

     
    • margali

      december 16, 2014 at 9:29 pm

      Ik ben slecht in afstanden …. misschien 6-7 meter? Ik reed gelukkig niet hard daar …. en het was ook niet zo dat hij rakelings langs me heen ging want dan had ik wel iets anders gedaan ….
      Het waren wel beetje enge kerels: kale koppen, 30-40-ers geen jonge jochies….

       
  3. Yvonne

    december 19, 2014 at 2:38 pm

    Dat doe je toch niet gewoon in een straat waar mensen fietsen? gevaarlijk zeg,zou je aan moe
    ten geven!

     
    • margali

      december 19, 2014 at 3:00 pm

      Als het anders was afgelopen dan had ik inderdaad wel iets gedaan hoor Vonne. Maar ik had haast om bij m’n broer te komen, en die kerels zagen er ook vrij onguur uit. Ik had in ieder geval zo’n gevoel van “wegwezen”… 😉

       
  4. Pieta

    december 21, 2014 at 7:24 pm

    Deze zomer lag ik in bikini in de tuin, keurig uit het zicht van de buren. Komt er ineens een drone voorbij met fotocamera, waar blijft mijn privacy? Vreemde gewaarwording hoor.

     
    • margali

      december 21, 2014 at 8:29 pm

      Dit wordt inderdaad een heel nieuwe ervaring zo … wat idioot eigenlijk. Privacy heb je toch al niet meer wat je gegevens etc betreft, maar dat je ook in je eigen tuin bespioneerd wordt gaat wel erg ver vind ik.

       

Geef een reactie

 
