RSS

Dakotah haalt een frisse neus

30 Nov

maar wél graag met haar kontje nog in de warme poezenkamer. Ze heeft een paar minuten de tijd gekregen maar toen was ik het zat …. ik zat te bibberen. Ze is trouwens sinds gisteren een beetje ziekjes want ze heeft moeite met eten, en dat is voor mijn veelvraten altijd een teken dat iets niet in orde is. Net heeft ze alles dan ook weer uitgekotst, keurig in de kattenbak. Waar Quast vervolgens uit zat te eten zodat ik in de gaten kreeg wat er gebeurd was.Zonde van de Applaws …..

tn_CIMG6100

 
6 reacties

Geplaatst door op november 30, 2014 in Gezondheid katten

 

6 Reacties op “Dakotah haalt een frisse neus

  1. Ella Joosten

    november 30, 2014 at 12:27 pm

    O jeetje, dakotah toch, ik hoop dat het iets voorbijgaands is. Die quast slaat er meteen een slaatje uit. Tommie deed hetzelfde indertijd met Felix, brrrr… Je moet er niet aandenken.
    Sterkte dakotah.

     
  2. mmld

    november 30, 2014 at 10:43 pm

    Ach gossie,mijn Odin kotste ook (1x) in de kattenbak.
    Hoop dat ze gewoon even een kriebeltje had, succes!~X

     
  3. mmld

    november 30, 2014 at 10:45 pm

    Verder vreet mijn Youp ook de kots van Leyna op (gelukkig komt het nog maar amper voor) “Lekker warm voer!” (yak!)

     
  4. margali

    december 1, 2014 at 3:29 pm

    Volgens mij is ze weer OK. Niet meer gespuugd, en het eten gaat weer (bijna) normaal. Je kunt er bij haar weinig van zeggen: ze is een keiharde bikkel, en slapen doet ze toch al 95% van de tijd. Ze voelde niet warm aan dus ik was niet zo bang voor koorts. En ze kwam gisteren wel even spelen bij Jan met de lange veter, dus dat stelde me weer gerust.

     
  5. Yvonne

    december 7, 2014 at 10:16 am

    Fijn dat ze weer opgeknapt is!

     

Geef een reactie

 
