RSS

Klaar voor de storm!

21 Okt

Na een hectische week ga ik vandaag uitrusten. M’n verkoudheid wordt niet echt minder (= niet snel genoeg naar mijn smaak) dus een dagje in m’n holletje zal me hopelijk goed doen. Het weer buiten steunt me daarin: grauw en nat. Vandaag gaat het stormen zeggen ze, dus ik vind het goed zo. Mimi heeft dat ook bedacht en blijft lekker binnen. Hou je maar goed vast aan die poef meissie ….. 😉

mimi-poef

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 21, 2014 in Katten

 

Geef een reactie

 
