RSS

Quast en pasta

14 Okt

Ik had een heerlijke tagliatelle gemaakt met zalm, spinazie en paturain. Voor mij echt comfort-food. Na een slapeloze nacht door het hoesten voel ik me vanochtend gelukkig voor het eerst wat beter, maar heb nog weinig energie. Dus koken doe ik ’s ochtends: 1 helft voor m’n avondmaaltijd, de andere helft voor morgen. Wel snel afkoelen dus even een ventilatortje er op. Daarmee zullen misschien wat vitamientjes verloren gaan maar dat kan me ff niet schelen. Ik had m’n camera toevallig bij de hand, en registreerde deze sneaky aanval van Quast – die dacht datย ik niet keek –ย op de pasta. Hij lust het rauw, maar ook gekookt ๐Ÿ˜€ zeker als er zalm bij zit.

tn_CIMG5965 tn_CIMG5966 tn_CIMG5968 tn_CIMG5970

 
11 reacties

Geplaatst door op oktober 14, 2014 in Recepten, Streken van Quast

 

11 Reacties op “Quast en pasta

  1. mmld

    oktober 14, 2014 at 5:28 pm

    Wat een kwajongen is het ook! ๐Ÿ™‚

     
    • margali

      oktober 14, 2014 at 6:19 pm

      Na die laatste foto ging hij er met een bek vol spinazie en pasta als een haas vandoor met de buit ๐Ÿ˜€

       
      • Ella Joosten

        oktober 14, 2014 at 8:25 pm

        Prachtig! Wat een karakter.

         
  2. Eline

    oktober 14, 2014 at 10:57 pm

    Hij zit nog even te denken: zal ik wel of zal ik niet. Ja dus :-). En dan mag je niet lachen :-).
    Beterschap voor jou!

     
    • margali

      oktober 15, 2014 at 10:54 am

      Eline, zoals jij het beschrijft gebeurt het precies. Hij zat echt even te dubben of hoe hij het zou aanpakken, keek opzij naar mij en zag dat ik niks deed, en vervolgens dook hij bliksemsnel in de pan ๐Ÿ˜€

       
  3. Marijke

    oktober 15, 2014 at 10:46 am

    Het blijft een boef je moet ook steeds alert zijn

     
  4. Yvonne den Boer

    oktober 16, 2014 at 9:42 am

    Wat is het toch een slimpie!
    En dan hard weg lopen met z’n buit,hij weet dus dat het niet mag,maar de verleiding was te groot!
    Beterschap Marga!

     
    • margali

      oktober 16, 2014 at 11:02 am

      Dank je wel Vonne (ook voor je waterval van commentaren ๐Ÿ˜€ ) M’n kroon zit er weer op geplakt, de verkoudheid begint eindelijk los te komen en m’n knie gaat nog steeds waardeloos …. dus er is vooruitgang ๐Ÿ˜‰

       
      • Yvonne den Boer

        oktober 20, 2014 at 8:42 am

        Ja,ik had even niet gekeken bij je,dus moest even ha ha .
        Ja,je gaat lekker,dat is duidelijk….maar niet heus…….beterschap Marga!

         
  5. Dirk

    oktober 21, 2014 at 4:52 am

    Hij wilde alleen maar helpen. “Ik zal het even voor je proeven! Misschien een beetje minder van dat groene spul?”

     
    • margali

      oktober 21, 2014 at 6:19 am

      Hij heeft z’n buit op het tapijtje in de hal gedumpt en daar opgegeten, een beetje geholpen door Ashmanti. Het enige dat overbleef was een halve champignon … die hoefde hij niet. Dat was m’n ouwe Poeki niet gebeurd: die was gek op champignons, rauw of gekookt… Rare beesten zijn het toch ๐Ÿ˜€

       

Geef een reactie

 
