RSS

Twee uitersten

23 Sep

Vast ritueel hier ’s ochtends: koffie zetten, computer aan zetten, ontbijt voor de katjes maken. Daarna gaan de katers (ieder apart) mee in de keuken voor een kambeurt plus de bijbehorende brokjes. Quast kijkt elk brokje bijna uit m’n handen, en hoe verder ik het gooi hoe mooier het is. Hij kijkt strak naar m’n handen en begint al te rennen als ik m’n spieren aanspan om te gaan gooien …. oh hij is zo bliksemsnel. Ashmanti daarentegen gaat pal voor m’n voeten zitten, en kijkt strak naar de grond. Want dáár hoort dat brokje te vallen. Hij kan er ook best hard achteraan hollen hoor, maar hij laat goed merken wat hij éigenlijk van mij verwacht…. 😀

 
2 reacties

Geplaatst door op september 23, 2014 in Katten

 

2 Reacties op “Twee uitersten

  1. mmld

    september 25, 2014 at 9:59 pm

    Als ik met brokjes rammel stuift buurkater Mittens binnen en krijgen die van mij een rolberoerte!

     

Geef een reactie

 
