RSS

Cadeautje!

08 Aug

Gisteren ben ik voor het eerst in misschien wel een half jaar bij mijn vriendin Inge op bezoek geweest. Het is een flink stukje fietsen waar ik vroeger m’n hand niet voor omdraaide. Nu gaat het een stuk langzamer, maar …. het lukte en was erg gezellig. Barney de hond had een verjaardagscadeautje voor me, dat werd de avond ervoor – om de feestvreugde alvast aan te zwengelen – via een foto meegedeeld:

tn_barney-cadeau

We hebben heerlijk in de tuin zitten kletsen, en een flink stuk chocoladetaart met beetje slagroom+truffel gegeten. Ik was bang dat ik misselijk zou worden maar neuuuu … dat stuk taart ging er goed in 😀

 
1 reactie

Geplaatst door op augustus 8, 2014 in Buitenwereld, Gezondheid

 

Een Reactie op “Cadeautje!

  1. Maddy

    augustus 9, 2014 at 11:41 am

    Geweldig Marga, dat je weer zo’n eind gefietst hebt!
    Wat lief dat Barney een cadeautje voor je had!

     

Geef een reactie

 
