RSS

Logitech: opnieuw geweldige service!

05 Aug

Een paar weken geleden ging m’n fijne Logitech toetsenbordje kapot. Hele toestand voordat ik erachter was wat het probleem was. ’s Ochtends een uurtje gemaild en gesurfd, niks aan de hand. Ga boodschappen doen, kom terug, wil betalingen doen en kan niet meer inloggen: verkeerd wachtwoord. Echt niet …. Van alles geprobeerd op allerlei sites: soms lukte het wel, en soms niet. Was al bang dat ik gehackt was of een virus had …maar nee: er waren 3 toetsen van m’n keyboard opeens kapot.

Ik heb een nieuw toetesenbord gekocht maar het zat me niet lekker: waarom opeens die 3 toetsen? Zou er een magische truuk zijn waarmee die 3 toetsen (misschien met elkaar verbonden??) opeens het weer wel zouden doen? Dus Logitech gemaild met die vraag, inmiddels werkte m’n nieuwe keyboard uitstekend op de oude Unifier dus dat was het probleem ook niet. Toen ik dat eenmaal uitlegde en vertelde kreeg ik de melding dat er een garantie-aanvraag ingediend was (terwijl het bordje ruim3 jaar oud was, en ik niet eens een bon heb laten zien). Bijna per omgaande heb ik zojuist een nieuwe gekregen: KLASSE van Logitech! En ja …. dit is reclame!  Ze hebben jaren geleden ook al zo’n service gegeven.

tn_CIMG5748

 

 
5 reacties

Geplaatst door op augustus 5, 2014 in Buitenwereld

 

5 Reacties op “Logitech: opnieuw geweldige service!

  1. Maddy

    augustus 5, 2014 at 3:36 pm

    Wauw, dat is idd een geweldige service en dat nog in deze tijd!

     
    • margali

      augustus 5, 2014 at 5:11 pm

      Echt wel, en nog net zo’n goeie service als in 2008 toen ik met een kapotte muis zat. Daarom koop ik inderdaad alleen Logitech: degelijk, wel wat duurder, maar de prijs waard.

       
  2. marijke

    augustus 6, 2014 at 1:32 pm

    Zeker erg goede service.

     
  3. Yvonne den Boer

    augustus 7, 2014 at 6:49 pm

    Top zeg!
    Kan je die nieuwe nu nog terug brengen?

     
  4. margali

    augustus 7, 2014 at 7:25 pm

    Nee hoor Vonne, ik heb er gewoon een in reserve voor als er eentje echt over jaren kapot gaat 😉

     

Geef een reactie

 
