RSS

Handje vast

01 Aug

tn_CIMG5736
Dat vindt ze zo heerlijk ……..

 
9 reacties

Geplaatst door op augustus 1, 2014 in Katten

 

9 Reacties op “Handje vast

  1. Pieta

    augustus 1, 2014 at 9:27 pm

    Ahhhhhhhhhh,Liefffffffff.

     
  2. Maddy

    augustus 2, 2014 at 5:50 am

    Ach,wat ontzettend lief! Heerlijk dat ze zich zo veilig voelt bij je!

     
    • margali

      augustus 2, 2014 at 7:27 am

      Ik ben daar ook ontzettend blij mee want het heeft lang geduurd. En op bepaalde momenten blijft ze op haar hoede. Maar ik weet dat ze zich ook veilig voelt bij mij.

       
  3. Everdien

    augustus 4, 2014 at 8:07 am

    Valentino weet dit ook te waarderen ,steekt zelfs zijn pootjes uit als hij naast ons op de bank ligt.

     
    • margali

      augustus 4, 2014 at 10:49 am

      Lief hè? Ik ben zo blij dat Dakotah nu haar eigen knuffelmomenten kiest met mij. Tot aan de zomer kwam ze wel op schoot maar dat was vanwege Quast, haar grote vriend. Nu met de warmte komt Quast niet op schoot, maar komt zij dan naast me liggen … dus nu is het écht vanwege mij en niet vanwege Quast 😀

       
  4. mmld

    augustus 4, 2014 at 11:00 pm

    Ik heb ook de pootjes momenten met Leyna,maar helaas kiest het heksje dan toch voor klauwtjes, of pakt mijn vinger met twee pootjes vast om een lik-sessie aan te gaan! (dominant!) Lief maar al te vaak jeuk omdat har nagels door het vlees zijn gegaan (Ik doe het ermee 😉 )

     
    • margali

      augustus 5, 2014 at 7:12 am

      Zo zou Ashmanti ook reageren ja! Dakotah begint heerlijk te spinnen, als ik haar pootje loslaat begint ze meteen te aaien met dat pootje over m’n hand zo van “toe nou”… Ze vindt kammen ook geweldig, wél op de plek die door haar bepaald wordt, dus soms moet ik bovenop een stoel staan omdat de klimboom uitgekozen is 😀 Maar ook dan gaat ze er breeduit voor liggen..

       
  5. Yvonne den Boer

    augustus 7, 2014 at 6:42 pm

    Zo lig ik een groot gedeelte van de nacht ook met Honey,lief hoor,en kostbaar,toch?

     

Geef een reactie

 
