RSS

Als ik niet bereikbaar ben

23 Jul

Beste mensen,
op donderdag 24 juli wordt mijn huidige internetaccount afgesloten en krijg ik een nieuw 3-in-1 pakket.Ik hou m’n hart vast. Telefoon en internet zullen niet zo’n probleem zijn, maar m’n email wordt lastiger.

Mijn huidige emailadres gaat gekoppeld worden aan het nieuwe account dus dat verandert niet.  Echter: de kans bestaat dat er een hiaat valt tussen het afsluiten en het aansluiten.

Je kunt me in nood bereiken via dit weblog.
groet,  marga

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 23, 2014 in Algemeen

 

5 Reacties op “Als ik niet bereikbaar ben

  1. Dicky

    juli 23, 2014 at 8:59 pm

    Hoop voor je dat het soepel verloopt. Hou je wel je oude telefoonnummers??

     
    • margali

      juli 23, 2014 at 9:01 pm

      Ja hoor Dicky, emailadres en telefoonnummers blijven hetzelfde.

       
  2. mmld

    juli 23, 2014 at 10:06 pm

    Is goed, ik weet je te bereiken.

     
  3. Maddy

    juli 24, 2014 at 5:18 am

    Nou, ik duim voor je dat het goed zal gaan allemaal!
    Wij wilden een paar jaar geleden een hogere internetsnelheid en hebben 6 maanden !!! geen telefoon of internet gehad.

     
  4. Yvonne Oostendorp

    juli 24, 2014 at 9:26 am

    hoi Marga, ik had je net een emailtje gestuurd, niks dringends hoor, hoop dat je snel weer in de “lucht” bent en dat alles perfect gaat werken! liefs

     

Geef een reactie

 
