RSS

Ventilator

19 Jul

Ik heb ventilatoren in allerlei soorten en maten. En Ashmanti vindt deze het lekkerst 😀 Hij kruipt er nog nét niet in … maar ligt wel in de warmste kamer op dit moment.

tn_CIMG5691

Quast ligt gewoon lekker buiten: aan de achterkant is het nu wat koeler:

tn_CIMG5695

En Dakotah?  die trekt zich nergens iets van aan, en blijft lekker bovenin haar boom. De katten hebben gelukkig geen last van de vaccinatie van woensdag, ze krijgen een extra bakje a/d-soep dat fanatiek opgelebberd wordt, en verder doen we heel rustig aan. Ik moet vandaag een vragenlijst van circa 28 pagina’s invullen voor de Artrose-poli. Echt een klusje voor extreme hitte 😀

 
7 reacties

Geplaatst door op juli 19, 2014 in Buitenwereld, Gezondheid, Katten

 

7 Reacties op “Ventilator

  1. Dicky

    juli 19, 2014 at 8:41 pm

    Heerlijk, wij hebben vanmiddag een airco gekocht voor op de slaapkamer, maar bij de poesjes staat ook een ventilator

     
  2. margali

    juli 19, 2014 at 9:14 pm

    Lekker voor jullie Dicky. Ik heb ook een airco, indertijd nog voor mama aangeschaft. Maar dit keer voor het eerst heb ik besloten om hem niet aan te zetten. Je moet steeds sjouwen met die grote watercontainer om hem bij te vullen. Jan en de katten doe ik er geen plezier mee, en eigenlijk kan ik zelf best goed tegen de warmte. Dus eens kijken of het zo gaat. Jij zult wel lekker slapen vannacht 😀

     
  3. Maddy

    juli 20, 2014 at 3:21 pm

    Marga, kun je die watercontainer van de airco niet gewoon bij vullen met een gieter oid?
    De katten liggen er heerlijk relaxed bij zo!

     
    • margali

      juli 20, 2014 at 9:43 pm

      Ik kan wel die container met het onderstel van een boodschappenkarretje verplaatsen, dat is niet zozeer een probleem. Ik wou gewoon eens kijken hoe het zonder gaat. Nou dat weet ik nu: het is te doen maar wel warm ja 😀

       
  4. Marloes

    juli 20, 2014 at 10:26 pm

    Heel herkenbaar. Mickey zoekt ook de waai plekjes op 🙂 .

     
    • margali

      juli 21, 2014 at 2:38 pm

      Katten reageren net als mensen heel verschillend: hier vinden ze de ventilatoren lekker, terwijl vriend Jan er beroerd van wordt. Als hij komt worden ze uit gezet 😉

       
  5. Yvonne den Boer

    juli 24, 2014 at 11:56 am

    Ik heb ook een hekel aan die dingen,wordt er altijd ziek van,dus hier niet zo’n ding,de hitte valt mee hier,dat scheelt,maar zo grappig dat de katjes er ook allemaal anders over denken hé!

     

Geef een reactie

 
