RSS

Warm

18 Jul

maar we hebben er geen last van 😉

tn_CIMG5684

tn_CIMG5686

De katten krijgen extra vocht. Doe ik voornamelijk voor Daktoah want die ligt anders van 8 tot 6 op dezelfde plek: doet geen plas, gaat niet drinken. Normaliter geen probleem maar nu vind ik dat toch niet echt goed. Ach ja, het “verzorgen” zit er nog steeds in maar ik voel het als een enorme opluchting dat ik me met deze hitte niet druk hoef te maken over voer spuiten of insuline spuiten … heerlijk ontspannen.

 
2 reacties

Geplaatst door op juli 18, 2014 in Buitenwereld

 

2 Reacties op “Warm

  1. Pieta

    juli 18, 2014 at 7:34 pm

    Lieve Marga, het ziet er relaxt uit op je balkon, zo is de warmte wel te trotseren. Mijn tuin is “onveilig ” gebied geworden, woelrat komt steeds boven de grond. Balen, eng beest. Okay, hij is klein, nou ja klein, en ik ben groot maar toch…….

     
    • margali

      juli 18, 2014 at 7:38 pm

      Bah dat lijkt me niet fijn Pieta. Ik moest – als echt stadsmens – even opzoeken wat een woelrat precies is. Schijnt heel lastig te zijn om kwijt te raken … Kun je niet een hondje te logeren vragen? een teckel of zo?

       

Geef een reactie

 
