RSS

Quast heeft zich opgesloten

10 Jul

Dagen geleden heb ik de brokjesdoos uit het keukenkastje weggehaald en in de poezenkamer in de gebarricadeerde voerkast gezet. Ik dacht dat Quast dat begrepen had en zich erbij neerlegde want hij toonde geen belangstelling meer. Vanavond zat ik nog wat tv te kijken, de katten lagen lekker buiten op het balkon, en opeens hoorde ik een raar geklepper in de keuken. Toch maar even gekeken, camera in de hand natuurlijk want ik voelde al wat de oorzaak was.

 
6 reacties

Geplaatst door op juli 10, 2014 in Streken van Quast

 

6 Reacties op “Quast heeft zich opgesloten

  1. Maddy

    juli 13, 2014 at 6:53 am

    Wat een boefje is het toch!

     
  2. mmld

    juli 13, 2014 at 10:09 am

    En toch weeer naar dat kastje terug lopen hè? Eigenwijze kattenkop…

     
  3. margali

    juli 13, 2014 at 10:12 am

    Er staan nog zeker 20-30 doosjes in allerlei vormen, en je weet maar nooit of er nog iets leuks in zit. Volgens mij ruikt hij 1brokje op een kilometer afstand, dus misschien is de lucht er nog niet uit….

     
  4. Everdien

    juli 13, 2014 at 5:47 pm

    Heel herkenbaar!

     
  5. Marielle

    juli 13, 2014 at 7:46 pm

    Leuk toch zo’n rooie doerak:-) Onze rooie Spike is precies zo. Altijd in voor een geintje. Vooral de andere katten moeten het vaak ontgelden. Dan laat hij zich vanaf de krabpaal (2 meter) bovenop een passerende kat vallen. Die zich dus helemaal rot schrikt. Je ziet hem dan gewoon schaterlachen!

     

Geef een reactie

 
