RSS

Cyste

09 Jul

Vanmiddag had ik een afspraak bij de reumatoloog voor de uitslag van het routineonderzoek. Niks bijzonders te melden behalve dan dat ik de afgelopen week een heel dikke bobbel in m’n knieholte had en heel veel pijn. De reumatoloog zag nu heel duidelijk dat er een heel grote cyste in m’n knieholte zat. Ik kreeg een spoed-echo en de radioloog heeft 12 ml vocht uit de cyste gezogen en er een spuit Prednison in gedaan.

Ik mag nu een week niet sporten, en eigenlijk de eerste 24 uur niet lopen. Tja, zei ik, dat gaat echt niet lukken, en bovendien …. ik ben wél op de fiets gekomen …. oops, nou ja, terugfietsen mocht wel maar daarna zitten met been omhoog anders lekt de prednison er weer uit.  Gelukkig heb ik avondeten al klaargemaakt etc.

Ik heb nu 3 nachten nauwelijks geslapen …. hopelijk gaat het vannacht beter. Eerst kijken naar voetbal 😀

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 9, 2014 in Gezondheid

 

5 Reacties op “Cyste

  1. mmld

    juli 9, 2014 at 5:43 pm

    Jeetje, dat heb jij weer! 😦 Beterschap, goeie wedstrijd en slaap lekker!!!!!

     
    • margali

      juli 9, 2014 at 5:57 pm

      Jij ook veel plezier! Heb nu weinig last hoor. Netjes blijven zitten zeggen Quast en Dakotah 😀 Liggen lekker op schoot zodat ik geen kant op kan.

       
  2. Everdien

    juli 10, 2014 at 6:41 am

    Weer een tegenslag, sterkte!

     
  3. Maret

    juli 10, 2014 at 2:10 pm

    Hoi Marga, van Dicky heb ik je adres weer gekregen van je blog. Ben je een tijdje uit het oog kwijt geraakt 🙂 maar ik ga hier weer regelmatig kijken.
    Liefs
    Maret

     

Geef een reactie

 
