RSS

Vannacht mislukte poging van Quast

04 Jul

Om half 2 werd ik wakker van lawaai in de keuken. Op weg daarnaar toe meteen m’n camera gepakt want ik wist wat er aan de hand was. Quast had al vaak in het keukenkastje gezeten en was er van de week in geslaagd om een bakje met brokjes uit de voerdoos te pakken. Ik heb toen een deksel op de grote doos gedaan en steelpannen ervoor gezet. Hindert niet dacht Quast, als ik maar een bakje te pakken heb …. hij had dus een oud ijsbakje te pakken 😀 Ik heb het opengemaakt voor hem en goed laten ruiken dat er niks in zat, en toen alles weer netjes op de oude plek gezet. Tot nu toe geen verdere pogingen.

tn_CIMG5625 tn_CIMG5626

 
7 reacties

Geplaatst door op juli 4, 2014 in Streken van Quast

 

7 Reacties op “Vannacht mislukte poging van Quast

  1. mmld

    juli 4, 2014 at 1:04 pm

    Nachtbraker!

     
    • margali

      juli 4, 2014 at 1:14 pm

      Ze liggen nu bij te komen van een onrustige nacht 😀 Ik lig heerlijk op m’n balkon, met m’n e-reader en weer een heerlijke maaltijdsalade …. op m’n bord 😉

       
  2. marijke

    juli 4, 2014 at 10:04 pm

    Blijf om hem lachen, boef

     
  3. Maddy

    juli 5, 2014 at 10:39 am

    Haha, de andere 2 zaten er dus ook gelijk bij om te kijken of er iets te halen was 😉

     
    • margali

      juli 5, 2014 at 10:46 am

      Klopt Maddy, zij hopen op de kruimeltjes ….
      Maar ik heb nu de handdoek in de ring gegooid want Quast heeft afgelopen nacht weer een ravage gemaakt en 1 plastic bakje kapot gebeten. Er zat niks in, want zijn brokkenbakjes waren nét even buiten z’n bereik. Ik heb de brokjesdoos nu in de poezenkamer in de (tot nu toe) beveiligde grote kast gezet. Als hij ziet dat ik voortaan daar naar toe loop zal hij m’n keukenkastje wel met rust laten (zegt ze hoopvol 😉 ) Ik had bijna vanochtend een kindersluiting gehaald maar het regent hier.

       
  4. Mia Huberts

    juli 9, 2014 at 10:50 am

    Ha ha lekker ding is Quast toch

     
    • margali

      juli 9, 2014 at 4:02 pm

      Quast is een unieke kat Mia. Ik heb nu 9 katten in m’n leven gehad, en dit is de meest ondeugende en aktieve kat van het stel. Maar gelukkig ook ontzettend lief, net een klein kind. Eerst een heleboel gedoe en dan bedelen met dichtvallende ogen of hij op schoot mag om te slapen 😀

       

Geef een reactie

 
