RSS

Voor kassie-zes

01 Jul

Quast ligt in diepe slaap, Ashmanti idem, Dakotah niet want die had zich onder het bed verschanst toen vanmiddag Jacob en Eva kwamen spelen. Ik had keihard gewerkt vandaag, niet verstandig met m’n knie maar het moest. Ik wou af van de klus die ik moest doen, en het is gelukt. Klaar.

Maar ja, ik had de kids beloofd dat ze deze week mochten komen spelen, en omdat ik nog puur op adrenaline liep dacht ik “och, leuke afleiding”. Morgen heeft Jacob een verjaardagsfeestje, donderdag is hij echt jarig dus dan komt er niks meer van. Ik had bedongen dat de katten deze keer niet opgesloten mochten worden in de manden. Geen nood, ze vonden dat ze eerst mij moesten helpen. Dus met kattenhaarborstels aan de gang, handig want m’n stofzuiger is kapot. En zo werd er een hele reeks van activiteiten afgewerkt.

Ze raken duidelijk vertrouwder, gaan soms ook ieder hun eigen gang, dus toen ik met Eva op de traplift bezig was ging Jacob alleen met de katten spelen. Toen we weer binnen kwamen had hij de katten in de poezenkamer opgesloten (ook aan het kattenluik gedacht, slimmerik) en toen ik vroeg waarom dat was zei hij “ik heb even rust nodig” 😀

tn_CIMG5611 tn_CIMG5615 tn_CIMG5618 tn_CIMG5621

Jacob met z’n oorbel 😀 een speeltje van de katten …. Het was weer gezellig!!

 
3 reacties

Geplaatst door op juli 1, 2014 in Jacob-Eva, Katten

 

3 Reacties op “Voor kassie-zes

  1. marijke

    juli 2, 2014 at 8:46 am

    Quast zo lief hoe hij daar zit en alles laat gebeuren.

     
    • margali

      juli 2, 2014 at 9:17 am

      Leuk hè? hoe vind je dat treintje op de 1e foto? Quast moest ook meerijden, dus de ton werd voorop gezet. Quast vindt het wel leuk met de kids. Soms wordt het een beetje te ruig, dan trekt hij even terug. De ragdolls hebben duidelijk wat meer moeite omdat ze zoveel rustiger zijn, maar Ashmanti komt toch ook aanrennen als de kids binnenkomen en probeert mee te doen. Hij weet dat er na afloop met brokjes gegooid gaat worden :D.

       
  2. Maddy

    juli 5, 2014 at 10:51 am

    Wat een heerlijk stel kinderen zijn het toch en Quast speelt heerlijk met ze mee!

     

Geef een reactie

 
