RSS
Afbeelding

Genieten

11 Jun

tn_CIMG5518

 
8 reacties

Geplaatst door op juni 11, 2014 in Buitenwereld

 

8 Reacties op “Genieten

  1. mmld

    juni 11, 2014 at 8:08 pm

    Krultenen van genot! 😉

     
  2. margali

    juni 11, 2014 at 8:26 pm

    M’n pedicure heeft haar best gedaan 😀 en ja, het was echt heerlijk.

     
  3. marijke

    juni 12, 2014 at 9:23 am

    Ziet er erg mooi uit, zeker genieten.

     
    • margali

      juni 12, 2014 at 10:07 am

      Door die bloemen en kleurenpracht raak je vanzelf in een soort “vakantiestemming”… met alle comfort van thuis (en natuurlijk je katjes). Wat wil je nog meer …..

       
  4. marijke

    juni 12, 2014 at 3:11 pm

    Dat vind ik ook zo heerlijk, katjes erbij en af en toe even achter de computer, koelkast bij de hand, ik heb ook niet meer nodig.

     
  5. Maddy

    juni 16, 2014 at 6:44 am

    Dat ziet er erg gezellig uit!!

     
  6. Mieke

    juni 17, 2014 at 7:14 pm

    oh Marga wat ziet dat er goed uit, zou ik volgend jaar ook zo zitten? liefst hield ik nu alvast een winterslaap totdat alles achter de rug is! en het huis staat nog niet eens te koop, tussen nu en 2 weken en dan is het wachten of die ene koper langs wil komen. De rozen in de tuin bloeien volop, misschien staan die er volgend jaar ook niet meer, maar dat is mijn probleem niet meer denk ik heldhaftig. Ik weet dat het beter is (en terecht als ik nu al zie hoeveel energie het kost) en dan dat ene appartement vinden!
    groetjes Mieke

     
  7. margali

    juni 18, 2014 at 8:00 am

    Ha die Mieke! ik kan me goed voorstellen dat je eigenlijk graag even deze komende periode over wilt slaan. Toch spannend om nu echt je huis los te laten en hopen dat er iemand verliefd wordt op je mooie stek. De tijd om te verkopen is nu wel beter geloof ik, dus wie weet heb je zo maar mazzel. Je zult merken dat je – eenmaal in een heerlijk overzichtelijk appartement – meer energie en tijd overhebt. Ik ben nu zelf ook aan het inkrimpen zoals je weet, en dat geeft me een goed gevoel. Heel veel succes!

     

Geef een reactie

 
