RSS

Loodzware Quast

24 Apr

Vandaag was een heerlijke dag. Lekkere temperatuur, geen fitness vanochtend, rustig boodschappen gedaan, en toen een afspraakje met Jacob. Z’n zusje zat in de opvang, maar hij – een jaar ouder – had vrij van school en dus kwam hij langs om te spelen, en om mij te helpen met klusjes. Een beetje onwennig zo alleen, maar al doende verzonnen we toch wel wat dingen om te doen.

Onder andere wou Jacob wel eens proberen of er een kat in de mand zou gaan. Ik zag het somber in, maar tot m’n verbazing ging Quast direkt in de caddy zitten toen we hem in de hal neerzetten. Deksel dicht, en toen een stukje sjouwen naar de keuken (“kun je eens voelen hoe zwaar hij is als ik met hem naar de dokter moet”). En toen het allerleukste: deksel open en hoppa … daar kwam Quast tevoorschijn. Simpele dingen kunnen zoveel plezier geven. Quast vond het allemaal prima. Ashmanti was bezorgd achter ons aan gelopen, maar bleef argwanend. Ja vind je het gek …. hij was 2 weken geleden nog bij Liesbeth geweest.

tn_CIMG5225

tn_CIMG5226

tn_CIMG5227

tn_CIMG5232

tn_CIMG5228

 
6 reacties

Geplaatst door op april 24, 2014 in Jacob-Eva, Streken van Quast

 

6 Reacties op “Loodzware Quast

  1. mmld

    april 24, 2014 at 8:14 pm

    Ach gossie, ik ZIE Jacob gewoon met die mand lopen, zwaar dus kleine stapjes, met twee handen stevig vasthouden, maar oh zo zorgzaam! Lief!

     
    • margali

      april 24, 2014 at 8:16 pm

      Daarom zoveel foto’s want zo was het precies, en dat was prachtig om te zien.

       
  2. Yvonne den Boer

    april 27, 2014 at 9:22 am

    Ik zie het ook voor me,ha ha,kreun,steun,valt echt niet mee voor zo’n ventje,maar hij doet het heel serieus,lief joch!

     
    • margali

      april 27, 2014 at 9:50 am

      Hij had het zelf bedacht, we hebben samen eerst die caddy van zolder gehaald en toen moest hij zelf z’n plan uitvoeren. Heb alleen geholpen de deksel dicht te doen want dat vond hij eng vanwege die lange staart. Voor Quast was het een te kleine bak die ik verder nooit gebruik.

       
      • Yvonne den Boer

        april 29, 2014 at 10:33 am

        Je hebt het er maar druk mee,maar wel gezellig hé!

         
  3. margali

    april 29, 2014 at 10:43 am

    Het is leuk. En ook belangrijk voor Jacob om z’n angst voor dieren langzaam weg te werken. Hij is echt al heel vrij in huis met ze. Had zelfs het plan om Quast op te pakken, maar checkte dat toch eerst maar even bij mij. Ik heb het hem afgeraden 😀

     

Geef een reactie

 
