RSS

Abstract kattenkunstwerk

19 Apr

tn_CIMG5172

Dit behoeft enige uitleg: je ziet links een stuk televisie, rechts een stuk van een marmeren schoorsteenmantel – je ziet dat ik afgestoft heb want het glanst prachtig – en tússen die 2 zwarte vlakken zie je  …. een loshangend stukje zwakstroomkabel 😀 Bovenop de schoorsteenmantel staat een geluidsboxje, maar het maakte geen geluid meer. Nu snap ik waarom ik de laatste dagen steeds maar dacht dat het radiosignaal wel erg zwak aan het worden was … volumeknop was al van 3 naar 6 geschoven …

En zie dan maar eens om dat met 2 rotte knieën te repareren. Ik kan die tv niet verplaatsen want te zwaar, maar slangenmens dat ik ben is het me toch gelukt. Ik heb weer muziek !! Wie de boosdoener is weet ik niet, maar ik heb een bruin-rood vermoeden 😉

 

 
5 reacties

Geplaatst door op april 19, 2014 in Streken van Quast

 

5 Reacties op “Abstract kattenkunstwerk

  1. Maddy

    april 19, 2014 at 1:05 pm

    Haha, vervelen is er ook niet bij voor jou met 3 van die belhamels 😉

     
  2. mmld

    april 19, 2014 at 3:20 pm

    Misschien wil Quast naar een ander radiostation luisteren? (Owwwwwwww….)

     
    • margali

      april 20, 2014 at 9:42 am

      Hij loopt zich gewoon stierlijk te vervelen. Gelukkig komt Jan vandaag ….

       
  3. Dicky

    april 27, 2014 at 6:51 pm

    Hij wilde naar radio Roermond luisteren, de uitzending over Katimo

     

Geef een reactie

 
