RSS

Pyama-party op zaterdagmorgen

29 Mrt

Vanochtend stonden de kids met mama aan de deur met allebei een schitterende tekening in de hand. We waren allemaal nog gezellig in pyama 😀 maar dat was geen enkel bezwaar. De video zegt alles. Aan een piratenschip bouwen zijn we niet meer toegekomen, want net zo snel als het plan opkwam was het ook al weer weg … ze hebben hier gewoon zóveel te doen. Quast heeft ook goed laten zien hoe hij nog steeds tevergeefs probeert om in de voerkast in te breken. Daar waren ze wel van onder de indruk. Ze hebben de katjes mogen voeren, behalve Dakotah die vanonder de bank alles in de gaten houdt en die ik maar even gevoerd heb. Hier de videó en wat foto’s:


tn_CIMG5062 
tn_CIMG5067
tn_CIMG5065

 
7 reacties

Geplaatst door op maart 29, 2014 in Jacob-Eva, Katten

 

7 Reacties op “Pyama-party op zaterdagmorgen

  1. mmld

    maart 29, 2014 at 6:05 pm

    “Kun je zien hoe goed ik schoon maak” Ik lag in een deuk!
    Leuk filmpje! 🙂

     
    • margali

      maart 29, 2014 at 6:07 pm

      Ja! dat komt ervan als de kids wegblijven … dan gebeurt zoiets. Dit was achterstallig onderhoud 😀

       
  2. Inge

    maart 29, 2014 at 6:32 pm

    ik heb je al gebeld maar wat geweldig dit filmpje !! Als een echte oma sta je alles toe en helpt de kids waar nodig. Wat een genot om naar te kijken !!!
    Overigens die tekening moet je echt bewaren. Een zelfportret, wie heeft dat ??
    liefs Inge

     
    • margali

      maart 29, 2014 at 7:21 pm

      Ik ben blij dat je er zo van genoten hebt joh. Het was ook echt weer een feestje. De trapliften hebben we ook nog gedaan (veiligheidsgordel om, vonden ze zéér noodzakelijk 😉 ) en dat ze de katten mochten voeren was natuurlijk ook leuk (waren de katten het helemaal mee eens). Ik weet niet wat het is maar als er hier kinderen zijn vind ik eigenlijk altijd alles prima. Gaat vanzelf. Soms mogen ze iets niet van me – dat zeg ik dan ook gewoon – dus er zijn heus wel grenzen. Maar rommel maken mag altijd want dat is later zo weer opgeruimd.

       
  3. Maddy

    april 3, 2014 at 6:32 pm

    Wat een leuk filmpje! Je hebt echt ontzettend leuke en gezellige buurkinderen, die je nog aan het werk kunt zetten ook! 😉

     
    • margali

      april 3, 2014 at 6:45 pm

      Als je op dit moment naast me op de bank zou zitten zou je niet geloven dat die leuke kids zó’n temper tantrum kunnen hebben. Wie van de twee het is weet ik niet, ik vermoed Eva die een beetje een moeilijke fase heeft 😉

       
  4. Yvonne den Boer

    april 4, 2014 at 11:37 am

    Wat een leuk fimpje zeg,jullie genieten alle drie én je huis wordt schoon,wat wil je nog meer ha ha !

     

Geef een reactie

 
