RSS

Vorderingen

22 Mrt

Afgelopen dagen heb ik vorderingen gemaakt met m’n knie. Ik kan weer fietsen met een licht verzet, en ben al bij m’n vriendin Inge op bezoek geweest. Deed er twee keer zo lang over, maar op zich ging het prima. Uurtje in de tuin gezeten, en toen weer terug. Is toch een gezelliger manier om te trainen dan in je eentje rondjes om het park rijden. Traplopen lukt ook, maar omhoog is nog steeds link dus ik doe er maar 1. En afgelopen woensdag heb ik met Jan een strandwandeling gemaakt en heerlijk in het zonnetje uitgewaaid. Ik moet zeggen dat herstel dit keer veel meer ontspannen gaat omdat ik veel minder klachten heb. Gisteren na de boodschappen was het wel opeens óp, met die bekende scherpe pijn in m’n knie, dus hou ik me nu maar weer even gedeisd. Maar ik ben tevreden.

 
3 reacties

Geplaatst door op maart 22, 2014 in Gezondheid

 

3 Reacties op “Vorderingen

  1. Everdien

    maart 26, 2014 at 7:42 am

    Positief nieuws, fijn om te lezen!! Groeten ook van Gijs.

     
  2. Yvonne den Boer

    maart 27, 2014 at 10:00 am

    Fijn dat het beter gaat,maar niet meteen té positief worden hoor!
    Toch aan jezelf denken,zodat het nu een klein beetje goed komt!

     
    • margali

      maart 27, 2014 at 9:22 pm

      Het houdt niet over Vonne. Ben bang dat er geen verbetering meer komt. Zie m’n bericht van vandaag maar. Ik ben er al over heen (geloof ik)….

       

Geef een reactie

 
