RSS

Quast is ook jarig.

15 Mrt

Het blijft feest hier 😀 Vandaag is Quast 4 jaar geworden. Eindelijk volwassen (?).

quast-kitten

tn_CIMG4951

Gisteren werd er aangeklopt: Jacob en Eva en hun mama stonden met handenvol cadeautjes “Lang zullen ze leven” te zingen. Jacob had een tekening gemaakt, Eva had van een heleboel rietjes een soort pan-fluit gemaakt en had een hengeltje in haar hand. Balletjes, muisjes …. het was een groot feest. Kom maar binnen ….lieten ze zich geen 2 keer zeggen, mama ook mee. Toen we over m’n knie praatten liet ik zien hoe mooi dun hij was, en onmiddellijk gingen de radertjes van Jacob’s brein heel hard werken. Hij mummelde binnensmonds iets van “als je knie nu beter is … mmmm mmmm mmmm” Ja Jacob, ik denk dat jullie volgende week een keer kunnen komen spelen hoor. Dat zou ik erg leuk vinden. Kids helemaal blij. En terwijl ik met mama kletste gingen ze gewoon hun gang: balletjes met de zaklamp zoeken, op de hometrainer fietsen, elektrische theelichtjes allemaal aandoen (Eva’s werk), en natuurlijk bovenin de klimbomen. Een kinderhand is zó gauw gevuld 😀

tn_CIMG4953

tn_CIMG4954

tn_CIMG4956

Vandaag krijgen de katjes dus alweer iets lekkers. Zij wel …. gisteren vond ik in een zwak moment dat ik wat chocolade verdiend had na een lange wandeling. Maar het smaakte me niet eens dus ik heb de helft (nee, niet alles) weer weggegooid. Sinds de vorige ingreep ben ik 4 kilo aangekomen, en dat moet er weer af.

 
5 reacties

Geplaatst door op maart 15, 2014 in Jacob-Eva, Katten

 

5 Reacties op “Quast is ook jarig.

  1. Maddy

    maart 16, 2014 at 7:09 pm

    Wat leuk dat Quast visite kreeg op zn verjaardag! Lijkt me een leuk stel kinderen.
    Wat een leuk kitten was hij!
    Maar of Quast ooit volwassen zal worden?????????

     
  2. Yvonne den Boer

    maart 16, 2014 at 8:11 pm

    Die Quast,die was dus echt jarig,met visite en al!
    Geef hem van mij maar nog een verjaarsknuffel!

     
  3. margali

    maart 16, 2014 at 10:21 pm

    Het was inderdaad een leuke happening met de kids erbij. Die stralende snoetjes die “lang zullen ze leven” zongen ….

     
  4. Everdien

    maart 17, 2014 at 5:55 pm

    Leuk die opmerking van Quast eindelijk volwassen met vraagteken. Denk dat je het kunt schudden hoor. Wie Maine Coone bloed door de aderen stroomt verliest nooit zijn streken. Alle goeds voor mens en dier.

     
    • margali

      maart 17, 2014 at 8:05 pm

      En dat is juist het charmante van een Coon …. die eeuwige ondeugd.

       

Geef een reactie

 
