RSS

Zelf aan de slag.

14 Mrt

Ik heb vanochtend overleg gehad met Nanette, de therapeute die me zou begeleiden in het Bewegingsprogramma. Het gaat heel erg goed, en volgens mij heb ik het programma niet nodig en kan ik het zelf oplossen dit keer. Ik heb een hometrainer om rondjes te draaien met m’n knie, ik wandel 2x per dag, doe weer normaal m’n huishouden. Tussendoor lig ik met m’n been omhoog op bed. Er zit minder vocht in m’n knie dan voor de ingreep. De scherpe pijn die ik had is vooralsnog gebleven, en dat zal dan denk ik veroorzaakt worden door dat “bot-op-bot”.

Over 2 weken moet ik allang weer kunnen fietsen en ga ik weer trainen in het sportcentrum. En dan afwachten hoe het met de pijn gaat, en over 8 weken overleg met de chirurg.

 
7 reacties

Geplaatst door op maart 14, 2014 in Gezondheid

 

7 Reacties op “Zelf aan de slag.

  1. marijke

    maart 14, 2014 at 11:46 am

    Klinkt goed!

     
  2. Everdien

    maart 14, 2014 at 4:33 pm

    Goed bericht. Alleen nog van die vervelende pijn af zien te komen natuurlijk indien mogelijk.

     
  3. Dicky

    maart 14, 2014 at 5:26 pm

    Goed bericht Marga, alleen erg jammer dat de scherpe pijn er nog is. Ik hoop toch dat ook dit snel verdwijnt. Fijn dat je in ieder geval weer alles bijna zelf kunt. Sterkte Marga en beterschap.

     
  4. Pieta

    maart 14, 2014 at 10:21 pm

    Klinkt goed Marga maar jammer dat je nog zoveel pijn hebt. Niet forceren hoor nu het zo snel allemaal gaat. Wel gezellig als je weer snel komt sporten.

     
  5. Maddy

    maart 16, 2014 at 7:06 pm

    Jammer dat die scherpe pijn er nog is, maar ik hoop dat die ooit zal gaan verminderen.
    Rustig aan met revalideren, maar dat weet je zelf allemaal wel dondersgoed.

     
  6. Yvonne den Boer

    maart 16, 2014 at 8:13 pm

    Fijn dat het beter gaat dan de vorige keer,maar rot dat het nog zo pijn doet.
    Ik hoop echt dat ook dat beter gaat worden en dat je nu eens lekker op gaat knappen.

     
  7. margali

    maart 16, 2014 at 10:18 pm

    Ik ben bang dat die scherpe pijn – dezelfde pijn als voor de operatie – veroorzaakt wordt door het ontbreken van kraakbeen. Ik wacht het natuurlijk af maar ben bang dat ik er niet op vooruit gegaan ben. We zullen zien, het is wat het is ….

     

Geef een reactie

 
