RSS

Tekeningen van Jacob en Eva

04 Mrt

Gisteren kreeg ik van Jacob weer een heel mooie tekening, en vandaag van Eva ook een mooie. Zo groot dat ik in een klap geen ruimte meer heb om ze op te hangen. Ze hebben een eigen tentoonstellingsruimte in de poezenkamer 😉 Ook mijn zieke broer heeft al 2 tekeningen gekregen en heeft de kids bedankt met 2 mooie kaarten. De grote tekening vond hij práchtig!!

Hier de tekening van Eva (vorige week 3 jaar geworden):

tn_CIMG4899

En hier een paar van Jacob. Hij heeft trouwens een probleem: hij tekende mij met een staartje dat horizontaal uit m’n hoofd stak. Maarrrrr…. ik ben bij de kapper geweest en heb nu een kort koppie. Dus heeft Jacob nu een ernstig probleem waar hij een oplossing voor moet gaan zoeken. Voorlopig is hij weg van Pippi Langkous, die heeft staarten genoeg 😀

tn_tekening jacob29-1-2014

tn_tekening jacob2

tn_CIMG4897

 
3 reacties

Geplaatst door op maart 4, 2014 in Jacob-Eva

 

3 Reacties op “Tekeningen van Jacob en Eva

  1. Leyna

    maart 4, 2014 at 9:20 pm

    Lief!!!!

     
  2. Yvonne den Boer

    maart 5, 2014 at 7:31 pm

    Ja,ik zie je,toch kan Jacob leuk tekenen,want er is best veel te herkennen op zijn schilderij,lief joch !

     
    • margali

      maart 5, 2014 at 7:36 pm

      Ik vind ook dat hij talent heeft. Hij was zó vol van spelen hier. Jammer dat het noodgedwongen even niet meer kan. Maar ja, dan maakt hij wel extra tekeningen 😀

       

Geef een reactie

 
