RSS

Meniscus weer kapot

04 Mrt

Vanochtend bij de orthopedisch chirurg geweest: m’n binnenmeniscus is opnieuw kapot. Net als de vorige keer gewoon vanzelf gebeurd …. foto’s of MRI waren dit keer niet nodig. Ik had me een beetje voorbereid op een voorstel om nog even af te wachten, wat ik niet zinvol vind omdat ik al 4 weken pijn heb, maar gelukkig was dat niet aan de orde. Ik word opnieuw geopereerd, de orthopeed heeft er spoed bij gezet en mogelijk is het binnen nu en 2 weken al weer achter de rug.

Omdat de eerstkomende mogelijkheid al begin volgende week is ben ik als een haas boodschappen gaan doen en maaltijden gaan koken voor in de diepvries. Kattenvoer bij m’n dierenarts besteld, afspraken verzet, medicijnvoorraad besteld etc etc. Moet natuurlijk ook nog een pre-operatief onderzoek doen, dus beetje druk opeens ….

 

 
9 reacties

Geplaatst door op maart 4, 2014 in Gezondheid

 

9 Reacties op “Meniscus weer kapot

  1. Everdien

    maart 5, 2014 at 7:36 am

    Wat vervelend voor je , weer terug naar af. Gelukkig de operatie op korte termijn. Sterkte. Alle goeds voor mens en dier.

    Gijs en Everdien.

     
  2. Marloes

    maart 5, 2014 at 10:03 am

    Wat een pech! Veel sterkte!

     
  3. Pieta

    maart 5, 2014 at 11:54 am

    Lieve Marga, ik denk dat je dit al verwacht had maar het is wel super vervelend. Gelukkig wel een snelle operatie en daarna weer werken aan je herstel. We gaan duimen dat alles dit keer heel erg snel gaat, zeker de revalidatie. Sterkte joh.

     
  4. Mieke

    maart 5, 2014 at 3:55 pm

    Ach Marga, daar zat je nou echt niet op te wachten hoewel je het wel wist. Heel vervelend, maar die pijn is ook niks, dat je dat nou zomaar kunt scheuren, dat is niet te bevatten.
    In elk geval heel veel sterkte en maak ook wat “troosteten” voor de moeilijke dagen.
    groetjes Mieke.

     
  5. Yvonne den Boer

    maart 5, 2014 at 7:29 pm

    Jeetje,alweer een operatie,maar ik denk dat je er niet raar van opkeek,maar leuk is anders,je was zo blij dat het achter de rug was als het beter weer gaat worden,ik vind het zo sneu voor je!
    Heel veel sterkte maar weer.

     
  6. marijke

    maart 6, 2014 at 1:13 pm

    Wat een pech, toch weer een operatie. Sterkte.

     
  7. Maddy

    maart 6, 2014 at 7:19 pm

    Wat waardeloos Marga, maar gelukkig hoef je nu geen 4 weken pijn te lijden en kun je al snel geopereerd worden.
    Heel veel sterkte ermee!

     
  8. margali

    maart 6, 2014 at 10:47 pm

    Dank je wel dames …. ik ben er wel aan toe want de pijn is echt gemener dan voor de vorige operatie. Dus maar goed dat ik niet afgewacht heb.

     
  9. marijke

    maart 9, 2014 at 11:36 pm

    Sterkte morgen Marga.

     

Geef een reactie

 
