RSS

Als Jan komt is het feest

03 Mrt

Hij krijgt niet eens de tijd om mij een zoen te geven …. twee katers komen aanrennen en storten zich languit voor z’n voeten op de grond. Met moeite kan hij z’n jas uittrekken en daarna moet er gekriebeld en gestoeid worden. Was het vroeger alleen Ashmanti die zo enthousiast was, nu is het een wedstrijd geworden tussen hem en Quast wie het meeste aandacht krijgt.

tn_CIMG4891

tn_CIMG4893

Dakotah en ik wachten samen intussen geduldig tot de heren klaar zijn 😀

 
5 reacties

Geplaatst door op maart 3, 2014 in Katten

 

5 Reacties op “Als Jan komt is het feest

  1. Leyna

    maart 3, 2014 at 6:34 pm

    Ha ha ha, geweldig! Beter dan grommen en blazen toch? 🙂
    Ik zie trouwens dat ze bij jou ook dol zijn op krabben in een kartonnen doos, ik heb de mijne net weggegooid, loopt zo lekker uit al die snippers karton hè? 😉

     
    • margali

      maart 3, 2014 at 6:49 pm

      Die katten van mij zijn zuiniger op hun doos 😉 Hij staat er geloof ik al 2 jaar. Maar het is dan ook een Zooplus-doos …. Hij mag ook absoluut niet weg want het is een vluchtplek voor de heren.

       
  2. Everdien

    maart 4, 2014 at 12:11 pm

    Het is zeker het wachten waard!

     
  3. Yvonne den Boer

    maart 5, 2014 at 7:26 pm

    Geweldig zeg,als je zo verwelkomt wordt door die mannen…en als die dan klaar zijn,heeft ie nog twee dames te knuffelen,ik snap dat ie graag bij jou komt hoor!

     

Geef een reactie

 
