RSS

Ben wel tevreden

26 Feb

Gisteren lekker gegeten, en vandaag lekker getraind (zonder pijnstiller). Ik heb alle apparaten en 4 cardio-onderdelen weer gedaan voor het eerst sinds een week, maar alles korter en lichter. En het ging, ook het roeien waar ik vorige week op “struikelde”. Ik ben daar wel tevreden mee. De pijn is nog steeds scherp, er zit een toeter vocht op een plek waar eerst niks zat, en het knakt in m’n knie. Hoeft niks te betekenen (m’n rug knakt ook bij elke stap). Deontsteking is geloof ik nu weg.

Ook tijdens het trainen een leuk gesprekje gehad met Fenneke, die me afgelopen maandag blijkbaar zag huilen en nu kwam vragen hoe het ging. Heel lief. Ik wist dat ze “in verwachting” is van een St.Bernard hond die in Spanje in een opvang zit. Vrijdag hoort ze of ze hem gaat krijgen want iemand had er al een optie op. Dierenliefhebbers vinden elkaar altijd en overal volgens mij 😀

 
1 reactie

Geplaatst door op februari 26, 2014 in Gezondheid

 

Een Reactie op “Ben wel tevreden

  1. Yvonne den Boer

    februari 26, 2014 at 7:45 pm

    Ja,leuk hé,en dan klikt het altijd,als het maar over dieren gaat!
    Maar wel fijn dat het wat beter met je gaat,maar die pijn en dat vocht is toch niet lekker,doe nu niet meteen weer teveel hoor Marga!

     

Geef een reactie

 
