RSS

Barney

10 Jan

Eindelijk ben ik weer in staat om naar mijn vriendin Inge te gaan. Vorige week voor het eerst, en afhankelijk van het weer houden we dat er voorlopig in. Want ik ga dan op de fiets naar haar toe, en aansluitend gaan we met  Barney wandelen in het park. Barney is een flatcoat retriever, een schat van een hond die zich in het park heerlijk kan uitleven en vooral kan zwemmen want daar is hij gek op. Binnenkort gaan ze een keer mee met Jan en mij naar het strand, dan kan hij de zee in. Ik vind het hartstikke leuk om zo te wandelen: het doet me denken aan vroeger toen ik met m’n ouders en hun honden ging wandelen.tn_CIMG4690  tn_CIMG4693

tn_CIMG4694 tn_CIMG4696

en dit hondje wachtte hem op en greep Barney’s bal toen hij aan land kwam en hem even liet vallen. Weg bal …

tn_CIMG4710

 
7 reacties

Geplaatst door op januari 10, 2014 in Buitenwereld

 

7 Reacties op “Barney

  1. Leyna

    januari 10, 2014 at 6:01 pm

    Wat een lekker beest die Barney, veel plezier! ♥

     
  2. Barney

    januari 10, 2014 at 6:23 pm

    Hoi Marga,

    Was gezellig he vandaag ! Volgende keer ga ik je nog meer zoenen thuis. Dan weet je dat maar vast, dan hoef je jezelf ’s morgens niet te wassen, dat doe ik wel.

    Enuh, dat strand klinkt als muziek in de oren !!

    Whoeeeeeeeeeehoeeeeee

    liefs
    xxx Barney

     
  3. Leyna

    januari 10, 2014 at 7:54 pm

    Hahaha, die Barney! 🙂

     
    • margali

      januari 10, 2014 at 8:02 pm

      Katten en honden op mijn blog ….het wordt steeds gezelliger 😀

       
  4. Marjolijn

    januari 14, 2014 at 3:49 pm

    Hey leuke hond die Barney. Zielig dat zijn balletje werd afgepakt. En heerlijk hè, zo te wandelen en het hondje te zien genieten. Ik vind het ook altijd zalig met Sam en Bono op pad te gaan.
    En gezellig joh, samen naar het strand. Lekker uitwaaien. Geniet er van.

     
  5. eleln

    januari 15, 2014 at 9:25 pm

    hond lenen om naar het strand te gaan? geef maar een gil ik heb er nog wel 1 voor je.

     
    • margali

      januari 15, 2014 at 9:33 pm

      Hah Ellen, ik ben bang dat het wel een heel grote omweg is om eerst een hond bij jou op te halen 😀 En om hier een hond in huis te nemen is niet fijn op 2-hoog. Ik ben toch echt een kattenmens, ook al vind ik honden geweldig. ’t Is net als met kinderen: van een ander vind ik het enig, maar niet om zelf te hebben 😉

       

Geef een reactie

 
