RSS

Eerste doel voor 2014 gehaald

06 Jan

Sneller dan ik dacht is het me gelukt: gisteren heerlijk gewandeld op het strand en voor het eerst de steile af-en opgang genomen. Op het strand een flink stuk gelopen, dus al met al ben ik heel tevreden.

Vanochtend zijn we allemaal op de weegschaal geweest. De katjes vallen nog steeds vrij goed af behalve Dakotah die het wat rustiger aan doet. En ik zelf ben echt op een dieptepunt beland na m’n gedwongen periode van rust. Ik heb de neiging om ook op de Metabolic te gaan 😉 maar zal het toch echt met heel veel geduld en een normaal eetpatroon moeten doen. Vanochtend ben ik weer naar fitness op de fysio-praktijk geweest en ben er flink tegenaan gegaan. Fietsen en lopen ging goed, roeien gaf pijn in 2 knieën maar dat ging weer over. Eind volgende week is dit trajekt afgelopen en ga ik weer terug naar m’n oude vertrouwde sportcentrum. Traplopen gaat nu ook weer: ik heb de trapliften niet nodig behalve als ik veel boodschappen bij me heb. Al met al nog wel wat pijn, en ook vocht, maar ik kan weer funktioneren.

Quast is de laatste paar maanden aan het veranderen. over 2 maanden wordt hij 4 jaar, en volgens mij is hij nu opeens volwassen. Hij daagt af en toe Ashmanti uit: hij gaat dan als een bok op z’n achterpoten staan en stort zich bovenop z’n tegenstander die stomverbaasd overeind komt en zich even geen houding kan geven. Natuurlijk wordt het daarna meppen, maar het is allemaal aftasten. En als Jan komt heeft hij het heel druk: niet alleen Ashmanti gaat languit vlak voor z’n voeten liggen om gekriebeld te worden, maar Quast kopieert dat gedrag nu opeens. Ashmanti heeft dus concurrentie, en ik moet nu nóg langer wachten op een knuffel van Jan. Quasteman wil ook nét als Ashmanti graag slapen met mijn hand tussen z’n pootjes.

quast-hand

 
2 reacties

Geplaatst door op januari 6, 2014 in Gezondheid, Gezondheid katten, Streken van Quast

 

2 Reacties op “Eerste doel voor 2014 gehaald

  1. Pieta

    januari 6, 2014 at 10:35 pm

    Super dat je al weer snel komt sporten. Wil je een plattegrond? Veel apparaten staan op een andere plaats de laatste weken hahaha.

     
    • margali

      januari 6, 2014 at 10:39 pm

      Hmmm, ik ben een beetje blanco denk ik want ik heb een heel andere routine gekregen. Ga nu op de loopband bijvoorbeeld (heb ik nooit gedaan). En met sommige apparaten zal ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik zie wel hoe het gaat 😉 Ben ook blij om jullie weer terug te zien hoor. ’t \Is een beetje behelpen geweest, maar de therapeute was geweldig.

       

Geef een reactie

 
