RSS

Eindelijk m’n bril

03 Jan

Het heeft wat voeten in de aarde gehad: de dag voor kerst kreeg ik m’n bril maar kon hem linea recta weer terugbrengen omdat de sterkte van het computer-leesgedeelte fout was. Ik kon prachtig een boek lezen, maar als ik m’n bril afzette kon ik dat boek nog nét zo goed lezen. Ik heb de afgelopen tijd ’s middags en ’s avonds soms echt zitten martelen met m’n ogen. Hopelijk heb ik geen al te kribbige mails verstuurd 😉

Vanochtend zijn er nieuwe glazen in gezet, en nu is het goed: ik zit op de bank, kan prima tv kijken, en als ik iets naar rechts kijk kan ik m’n computerscherm ook goed lezen. Er is een reden waarom het leesgedeelte niet vloeiend overloopt, het is me uitvoerig uitgelegd maar ik ben het nu al weer vergeten. Ik heb nu naast m’n lenzen eindelijk een bril voor als m’n ogen te vermoeid raken.

bril

 
4 reacties

Geplaatst door op januari 3, 2014 in Gezondheid

 

4 Reacties op “Eindelijk m’n bril

  1. Leyna

    januari 4, 2014 at 7:30 pm

    Ik ben blij voor je, nu “mag je alles weer zien van de dokter” 🙂
    Als ik (binnen een paar jaar? brrr…) aan de bril moet kan ik daar dus nu ook voor advies bij jou terecht!

     
    • margali

      januari 4, 2014 at 7:58 pm

      Nou …. liever niet. Ik weet wél een goeie opticien voor je. Brrrrr wat zijn ogen toch enge dingen. M’n zusje net gesproken: die heeft 2 weken geleden operatief een nieuwe lens ingekregen, volgende week volgt het andere oog, en dan weer terug naar het eerste oog waar bij nader inzien toch een andere sterkte in moet. Nou, dan ben ik blij dat ik het voorlopig met een bril kan doen naast m’n contactlenzen.

       
  2. Yvonne den Boer

    januari 6, 2014 at 9:40 am

    Inderdaad een mooi montuur Marga!
    Staat je góed!
    Lastig hé,dat je steeds waziger gaat zien naarmate je ouder wordt,ik zie niks zonder bril hoor,ook kleuren niet meer goed.
    Maar wel naar dat hij eerst weer niet goed was,maar nu gelukkig wel,veel leesgenot ermee hoor!

     
    • margali

      januari 6, 2014 at 10:40 am

      Vonne, misschien moet je ook eens laten nakijken of je last van staar hebt? Wat jij beschrijft had m’n zusje ook. Ze ziet nu met 1 nieuwe lens al een wondere wereld van kleuren ….

       

Geef een reactie

 
