RSS

Eerste doel in 2014

31 Dec

strandhelling

Ik hou niet van goeie voornemens, maar voor deze maak ik een uitzondering: deze helling naar het strand wil ik binnen 4 weken weer kunnen nemen. Als m’n knie het goed vindt tenminste. We nemen nu een andere opgang die minder steil is maar dat vind ik niks ….

Terugkijken doe ik wel de laatste dagen, zo af en toe. Het afgelopen jaar was roerig, en soms niet bij te benen voor me. Er is een periode geweest dat ik behoorlijk stuk zat. Maar …. er waren ook mooie en fijne dingen in overvloed.

Het is een groot geschenk als je een pijnlijke en verdrietige periode in je leven opeens na bijna 20 jaar heel goed kunt afsluiten. En dat dankzij de moed van E: ik zal je altijd dankbaar blijven. En ik hoop dat het goed met je gaat.

Ashmanti raakte dit jaar al z’n tanden kwijt en knapte daar goed van op, m’n keuken werd opeens een mooie en sfeervolle plek in huis, en m’n knie werd “geholpen” 😉 Nu m’n oog nog …..

Met m’n katjes gaat het goed, en met de liefde ook 😀 Ik ben al met al een tevreden en vaak gelukkig mens.

Met m’n weblog ben ik erg blij, en ik vind het ontzettend leuk om te merken dat mensen de moeite nemen om het te lezen. Jullie aandacht en reakties, jullie support en vriendschap zijn voor mij heel kostbaar, en daar wil ik jullie voor bedanken!

Ik wens jullie dan ook allemaal een fijne jaarwisseling!

Groeten van Marga & Jan, Ashmanti, Dakotah en Quast

vrede

 
5 reacties

Geplaatst door op december 31, 2013 in Buitenwereld, Gezondheid

 

5 Reacties op “Eerste doel in 2014

  1. Anita

    december 31, 2013 at 11:25 am

    Lieve Marga, ik wens jou , Jan, en je dieren een heel fijn , pijnloos, en liefdevol , gelukkig 2014 toe.
    Hele dikke kus vanuit Heiloo.x

     
  2. Pieta

    december 31, 2013 at 7:07 pm

    Lieve Marga, ik wens jou en Jan een heel gelukkig, gezond, liefdevol en voor zover mogelijk probleemloos en sportief jaar toe met heel veel strandwandelingen waarbij je de hoogte hellingen pijnloos oploopt.
    liefs van Pieta

     
  3. Mieke

    januari 1, 2014 at 12:01 am

    Dag lieve Marga, het is exact 2014 en het blijft verbijsterend stil op straat!!
    Ik wens jullie dat je voornemens uit zullen komen, maar vergeet niet ook heel lief voor jezelf te zijn!
    Groetjes Mieke

     
  4. Everdien

    januari 1, 2014 at 10:44 am

    Beste Marga en Jan,

    Ook voor jullie een goed 2014 en natuurlijk ook voor de 3 Musketiers . Hartelijke groet van Gijs en Everdien en een knuffel van Dion, Valentino en Thorne.

     
  5. Yvonne den Boer

    januari 1, 2014 at 10:55 am

    Ik hoop dat je je “berg”snel kan nemen Marga,dat zou weer een mooie sprong voor uit zijn.
    En elk jaar kijken we weer even terug op wat er gebeurd is en hoe het nu gaat met zo’n jaarwisseling hé!
    Ik wens je het allebeste,met Jan en je katjes,en hopelijk wat minder “gedokter” aan alle kanten voor jullie!

     

Geef een reactie

 
