RSS

Eerste Kerstdag

25 Dec

Een vredig begin: de katten zet ik altijd rond 5 uur – als Quast begint te keten – uit de slaapkamer, dus toen zoals gewoonlijk de wekker om 7 uur afliep stonden ze al te trappelen bij de deur. Maar ik hoorde ook gekrab …. meneer Quast is namelijk bezig om slinks de webbing uit de radiatorombouw te slopen …. iedere dag een klein beetje. Ik had er een kruk voorgezet, maar die heeft wielen, nou dan weet je genoeg. Moet ik een andere oplossing voor bedenken. Hij kreeg dus meteen al de eerste “néé Quast” om z’n oren 😉

Gisteren heb ik een boeuf bourguignon gemaakt maar het is bijna een “chat bourguignon” geworden. Quast zat overal in en bij met z’n neus. Uit de keuken met de deur dicht leverde een geroffel op de deur op en gekibbel tussen de katers wie het dichtst bij de deur mocht zitten. Maar het is uiteindelijk gelukt:

tn_CIMG4568

 
4 reacties

Geplaatst door op december 25, 2013 in Streken van Quast

 

4 Reacties op “Eerste Kerstdag

  1. Yvonne den Boer

    december 26, 2013 at 10:08 am

    Wat zou het stil en saai zijn als je geen Quast had hé Marga?

     
    • margali

      december 26, 2013 at 10:36 am

      Dat klopt wel een beetje hoor Vonne. De ragdolls zijn véél rustiger en flegmatieker. Ze hebben ook hun dolle momenten en ondeugende streken, maar Quast slaat alles wat ik ooit meegemaakt heb met katten … hij is weer het andere uiterste 😀

       
  2. Mieke

    december 26, 2013 at 4:00 pm

    En smaakte de boeuf bourguignon goed?

     
    • margali

      december 26, 2013 at 4:05 pm

      De boeuf smaakte prima, maar het was wel een machtige hap hoor. Daar had ik me op verkeken, en de mensen die al van tevoren flink gesnoept hadden hebben maar 1 portie genomen. Was wel weer fijn voor Jan want die heeft nu een paar maaltijden in z’n vriezer kunnen bewaren.

       

Geef een reactie

 
