RSS

Update uit de “ziekenboeg”

16 Dec

Met mij gaat het opeens hartstikke goed: zaterdag heb ik een kwartiertje gefietst in de rustige straatjes hierachter. En ik loop nu – wel met veel hulp van de trapleuningen – 1 trap op en af. De andere trap neem ik nog met de traplift. Vanochtend heb ik “als een beest” getraind zou Jan zeggen 😀 Ruim een half uur cardio gedaan op fiets, roeimachine en loopband. Gisteren op het strand was lastig lopen: keiharde wind, en hobbelig zacht zand, dus dat was een beetje een domper. Maar we hebben wel heerlijk even een frisse neus gehaald.

En vanmiddag met Liesbeth gebeld over Ashmanti: vanaf dinsdag t/m zaterdag had ik z’n linkeroog 3x per dag gedruppeld. Zondag zag het er dermate goed uit dat ik naar 2x pd ging. Maar vanochtend was dat oog toch weer kleiner ….ggggrrrr die rotkatten zitten ook regelmatig elkaar te meppen (voornamelijk gekibbel), dus misschien heeft hij weer eens een klap op z’n oog gehad. Vanochtend gingen ze echt heel erg tekeer …. Ik ga ze allemaal beschermbrillen opzetten! Ik moet iom Liesbeth even 2 dagen stoppen met de Oculsan omdat het niet gegeven moet worden als er een haal op dat oog zit. Moet even zelf genezen dan. Als het oog weer normaal lijkt kan ik woensdagochtend weer beginnen gedurende nog 1 weekje. Als het niet goed eruit ziet moet ik weer bellen.

Quast probeert omhoog te komen in de kast:

quast omhoog

 
3 reacties

Geplaatst door op december 16, 2013 in Gezondheid, Gezondheid katten, Streken van Quast

 

Tags:

3 Reacties op “Update uit de “ziekenboeg”

  1. Leyna

    december 16, 2013 at 9:37 pm

    Meestal komen mannen “uit de kast” om hogerop te geraken! 😉

     
  2. margali

    december 16, 2013 at 9:40 pm

    😀 je weet toch dat Quast álles uitprobeert op álle mogelijke manieren, en liefst tegen de verdrukking in …

     
  3. Yvonne den Boer

    december 19, 2013 at 10:22 am

    Fijn dat het beter met je gaat,dat geeft “de burger”weer moed hé!
    Nu Ashmanti zijn oogje nog,geef ze maar een heel klein vuurwerkbrilletje hoor,ze moeten een beetje zuinig zijn op elkaar oogjes!

     

Geef een reactie

 
