RSS

Kerstlichtgordijnen hangen weer

11 Dec

Jullie zullen wel denken: “oh jee daar gaan we weer”…ย  Maar na een paar dagen goed denken en plannen heb ik ze nu net weer opgehangen op zo’n manier dat ze niets kunnen doorbijten. Vorig jaar heb ik talloze keren doorgebeten zwakstroomkabeltjes moeten repareren, dit jaar kunnen ze alleen maar aan normale elektrakabels komen want de rest zit tegen het plafond. En gewone kabels vinden ze niet lekker: Hier zie je Quast op zoektocht …. ๐Ÿ˜€ Meer komt er niet dit jaar, ik heb met gevaar voor m’n leven bovenop een hoge trap gestaan, maar het is gelukt. Ik ben heel tevreden.

kerstlichtgordijn 2013

 
11 reacties

Geplaatst door op december 11, 2013 in Katten

 

Tags:

11 Reacties op “Kerstlichtgordijnen hangen weer

  1. Marjolijn

    december 12, 2013 at 6:31 pm

    Ziet er heel gezellig uit. Hopelijk blijft alles heel. Wij hadden thuis ook alle kerstversiering en lampjes al eind november opgehangen. Beetje vroeg maja, wij vertrokken ook al 29 november naar oostenrijk. En we gaan ongeveer 16 of 17 december terug, dus dan hangt t alvast haha. Maar hier in oostenrijk bij de caravan ook al buiten rondom de lampjes aan. En met die sneeuw erbij, heel sfeervol.

     
    • margali

      december 12, 2013 at 6:45 pm

      Oh wat zullen jullie genieten!! Ik wens jullie een heel fijne vakantie!

       
  2. Marjolijn

    december 12, 2013 at 9:51 pm

    Dankjewel, gaat lukken. We hebben supermooi weer. Stralend blauwe lucht, zon en sneeuw en goede temperatuur. Jammer dat ik hier geen foto kan neerzetten.

     
    • margali

      december 12, 2013 at 11:37 pm

      Ik heb de foto’s gezien Marjolijn …. wat schitterend is het daar. En wat zien de hondjes er mooi uit. Ze zullen ook wel genieten denk ik, zo in de sneeuw.
      En nee, je kunt hier geen foto’s neerzetten. Op facebook kom ik niet, heb geen registratie. Ik heb het al druk genoeg met m’n website en weblog joh ๐Ÿ˜€
      Veel plezier nog in dat mooie Oostenrijk.

       
  3. Marjolijn

    december 13, 2013 at 3:50 pm

    Dankjewel, en ja, we genieten alle vier hier in de sneeuw. Ik wist dat je niet op Facebook zit, en kan me voorstellen hoor, daar heb je helemaal geen tijd voor. Daarom heb ik ff een paar fotootjes gemaild.

     
  4. marijke

    december 15, 2013 at 10:10 am

    En hangt alles nog, heeft meneer Quast zich gedragen?

     
    • margali

      december 15, 2013 at 10:13 am

      Jazeker!! blijkbaar heb ik de goeie methode te pakken. Als ik de lichten aan of uit doe zit vooral Quast nog steeds te kijken hoe ik dat doe, en gaat hij zoeken maar hij vindt niks om te demonteren ๐Ÿ˜€

       
  5. marijke

    december 15, 2013 at 10:46 am

    Boefie geen lol met kerst dus ๐Ÿ™‚

     
    • margali

      december 15, 2013 at 11:15 am

      Boefie heeft iedere dag lol Marijke. Met van alles …. daar heeft hij geen kerstverlichting voor nodig. Vanochtend met een paar gestolen stukken rauwe spaghetti, vervolgens proberen om te bergbeklimmen in de boekenkast omdat bovenin iets eetbaars stond (van mij) poging mislukt overigens, en op dit moment is het verdacht stil na een razende jacht door het huis achter een catnipballetje aan. Dus misschien ligt hij uit te hijgen, maar waarschijnlijker is dat hij weer iets uitspookt … ik ga kijken.

       
  6. Yvonne den Boer

    december 16, 2013 at 8:58 am

    En,was ie even out?Hi hi!
    Je lichtgordijn is een gezellig gezicht Marga,ik hoop echt dat ze het met rust laten.

     
  7. margali

    december 16, 2013 at 10:26 am

    Hij was geloof ik knockout …maar dat is al weer ingehaald door zoveel kattenkwaad ๐Ÿ˜‰ Jan neemt hem nu ook meer onder handen dan vroeger. Eerst was het altijd Ashmanti die alle aandacht opeiste maar als die moe is komt Quast aan de beurt …

     

Geef een reactie

 
