RSS

Dakotah en Quast pagina’s klaar

09 Dec

En daarmee is m’n voornemen uitgevoerd om de “Mijn Katten” – pagina op m’n website te vernieuwen. Ik ben tevreden met het resultaat, ze staan er nu allemaal op met foto’s, video’s en weblogberichten. Het hele jaar heb ik erover gedaan om alles, ook m’n website, te stroomlijnen, links te checken en nieuwe info toe te voegen. Het blijft een eenvoudige website maar het werkt nu al 11 jaar.

Verder heb ik een heerlijk weekend gehad. De twee weken gedwongen rust hebben resultaat gehad: ik voel dat de conditie van m’n knie nu stukken beter is. Gisteren een flinke strandwandeling gemaakt en daar had ik vandaag wel meer pijn door maar het is goed te doen. Nanette is met me eens dat ik nu ga doordouwen (maar op een verantwoorde manier) want anders gaat het nóg weken duren voordat ik kan traplopen en fietsen. Dus vanochtend vroeg stevig getraind en daarna thuis nog gestofzuigd en dat is genoeg voor vandaag.

Morgen moet ik met Ashmanti naar Liesbeth: hij heeft al sinds de laatste week van oktober een loop-oog. Dat begon vlak voor m’n operatie, leek viraal want ik zag geen pus en hij kneep niet. Ik begon direkt met een flinke dosis L-Lysine maar het duurt me te lang. Vraag me af of er iets met z’n traanbuis aan de hand is. Morgen zal ik het horen, Jan gaat met ons mee 😉

 
1 reactie

Geplaatst door op december 9, 2013 in Gezondheid, Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Dakotah en Quast pagina’s klaar

  1. Leyna

    december 9, 2013 at 6:38 pm

    Geweldig die “peuk en een potje bier” foto van Quast! 😀

     

Geef een reactie

 
