RSS

Katimo- en Ashmantipagina’s klaar

29 Nov

Het is helaas nog steeds prut hier met m’n knie. Eigenlijk geen verbetering ondanks rust en minimale oefening. Nanette heeft vanochtend m’n knie vol vocht gemasseerd en dát gaf verlichting zeg. Ik kon opeens weer wat beter lopen. Voor het eerst heb ik maar een ontstekingsremmer geslikt hoewel ik daar slecht tegen kan. Ik zal het moeten uitzingen, het is niet anders. Verwachtingen zijn drastisch teruggeschroefd. Dus ik ben maar gaan werken aan m´n website want “Marga’s Katten” (zie rechts in de Blogroll) was nog niet klaar. Ik heb net de Ashmanti-pagina en de Katimo’s-pagina ge-upload. Was leuk om te maken vooral de laatste want de herinnering aan vorig jaar kwam weer boven toen ik de katjes voor het eerst zag en Corien ontmoette, en wegreed met een auto vol katten.

ashmanti1

 
4 reacties

Geplaatst door op november 29, 2013 in Gezondheid, Katten

 

4 Reacties op “Katimo- en Ashmantipagina’s klaar

  1. Pieta

    november 29, 2013 at 6:45 pm

    Wat jammer Marga dat je knie niet sneller verbetering geeft. Inderdaad geduld, geduld, geduld. Maar het komt goed, zeker weten. Nu even alle tijd voor alles wat je nog wilde doen, blogs maken, boeken lezen…..Heel veel sterkte want ik ken ook je ongeduld.

     
    • margali

      november 30, 2013 at 1:57 pm

      Hi Pieta, de afgelopen week was gewoonweg prut. Vrijdag totaal nog geen verbetering. Na die massage kon ik wat beter lopen, en die Ibuprofen werkt duidelijk beter dan alleen de Tramadol. Ik slik ze samen …. misschien niet de bedoeling maar ik kan het hanteren en het werkt op dit moment goed. Ik vermoed dat ik volgende week ook nog op een laag pitje moet trainen, nou ja ….eens wordt het weer beter, daar twijfel ik niet aan.

       
  2. hanny en jaap harreman

    november 30, 2013 at 3:23 pm

    goed zo hou de moed erin marga 🙂 het komt goed dat weet je, het heeft zijn tijd nodig, en als je naar die 3 deugnieten kijkt moet de tijd wel snel gaan. in ieder geval van jaap en mij heel veel sterkte en beterschap toegewenst.
    ps. ik geniet van je weblog, en ik lach dikwijls om de fratsen van je drietal, dus als het kan nog meer neerzetten 🙂 oo dan schiet de tijd ook sneller op :P, maar marga heel veel beterschap hoor en doe jan de groetjes 🙂 oo en dirk niet te vergeten, knuff en pootje van lucky

     
    • margali

      december 2, 2013 at 8:21 am

      Dank je wel Hanny. Het scheelt inderdaad heel veel dat ik 3 donderstenen om me heen heb. Ik kan me een leven zonder katten ook niet voorstellen: ze houden je bezig en in conditie want er moet hier bv toch echt elke dag gestofzuigd worden.
      Ik hoop dat jullie ook heerlijk van Lucky kunnen genieten, wordt ze al groot? Straks weer trainen bij de fysio, eens kijken wat ze er vandaag van vindt….
      Doe de groeten aan Jaap en knuffel voor Lucky
      liefs
      marga

       

Geef een reactie

 
