RSS

Complete work-out

16 Nov

Het gaat wel weer beter met me. De afgelopen dagen ben ik keihard tegen m’n beperkingen aangeknald: wandelen is goed voor m’n knie, maar hartstikke fout voor de bursitis in m’n heup en voor m’n rug. Bovendien moest ik nu echt – vond ik – afkicken van de Tramadol, en dat was ook geen pretje. Ik heb inmiddels weer wat greep op mezelf, het is nog een wankel evenwicht maar we gaan weer door.

quast in m'n nek

Als ik op de hometrainer m’n knie oefen springt Quast altijd in m’n nek. Ik fiets gewoon door, maar krijg het wel erg warm 😀 Omdat ik nu én Quast in m’n nek kreeg, én moest blijven fietsen, en ook nog een camera moest vasthouden is het laatste stukje film nogal wiebelig. Uiteindelijk besloot Quast dat een close-up ook nooit weg is en ging op m’n uitgestrekte arm liggen. Het was een complete work-out.

 
3 reacties

Geplaatst door op november 16, 2013 in Gezondheid, Streken van Quast

 

3 Reacties op “Complete work-out

  1. Leyna

    november 16, 2013 at 8:55 pm

    Quast dacht “Ik zal even wat extra gewicht in de schaal gooien!?”

     
  2. Marjolijn

    november 20, 2013 at 3:44 pm

    Haha, die Quast is maar een gekkie.

     
  3. Yvonne den Boer

    november 21, 2013 at 10:46 am

    Hoe hij zit te bedenken wat ie gaat doen ,zo op dat rieten poefje,ha ha ,de slimmerd.
    Jee,dat viel niet mee zeg ,zo op je arm,en kijk eens hoe relaxt Quast er bij ligt!

     

Geef een reactie

 
