RSS

Dakotah laat zich foppen

15 Nov

Ik zit momenteel op de bank, met uiteraard Dakotah en Quast op schoot. Ik speelde even een video af die ik gisteren geupload heb, een video van de katten die eten krijgen. En niet te geloven, hoewel ik het geluid vrij zacht had, is Dakotah van m’n schoot gesprongen en naar de keuken gegaan …. volgens haar wordt er eten klaargemaakt 😀

1

Minder fijn is dat Quast en Ashmanti sámen een kabel van m’n soundbox van de laptop hebben doorgebeten. Ik was m’n eten aan het klaarmaken en hoorde wel gerommel bij het krukje waar de laptop op staat (alles helemaal ingebouwd en afgeschermd) maar dacht dat ze aan het spelen waren met het beessie dat daar lag. Ik had beter moeten weten want hun gedrag was schuldig!! Toen ik ging zitten merkte ik dat ze hebben zitten vissen en de kabels naar buiten getrokken hebben. Geloof me: Ashmanti’s 4 hoektanden zijn errug scherp, dus ze zijn schuldig in commissie. 

 
5 reacties

Geplaatst door op november 15, 2013 in Katten, Streken van Quast

 

5 Reacties op “Dakotah laat zich foppen

  1. Leyna

    november 15, 2013 at 10:52 pm

    Hier thuis is “etuh?” ook een verboden woord, hihi!

     
  2. marijke

    november 16, 2013 at 11:46 am

    Leuk filmpje van het dagelijkse ritueel 🙂

     
  3. Marielle

    november 16, 2013 at 3:13 pm

    Leuk filmpje! Quast deed me denken aan een tijger die in zijn kooi heen en weer loopt terwijl zijn oppasser er met het eten aan komt:-)
    Hier doen onze katten ook altijd alsof ze in geen dagen te eten hebben gehad!

     
    • margali

      november 18, 2013 at 8:33 am

      Hi Mariëlle! alles goed? op de video gedragen de katers zich nog vrij rustig. Waarschijnlijk een beetje afgeleid door Jan. Normaal gesproken moet ik constant achterom kijken en ingrijpen omdat ze elkaar anders de hersens inslaan. De klappen van Ashmanti zijn behoorlijk raak want hij is beresterk. Zijn nagels worden altijd geknipt, die van Quast niet zodat hij zich een beetje kan verweren. Maar ik wil ook weer niet een beschadigd oog bij Ashmanti. Ik overweeg om ze allemaal uit de keuken te zetten en de deur dicht te doen tijdens het eten klaarmaken, maar dan zie ik weer niet wat ze daar doen 😉

       
  4. Yvonne den Boer

    november 23, 2013 at 9:08 am

    Wat een leuk filmpje zeg,maar ik vind ze nog heel netjes hoor,hier staan de hele dag brokjes,maar als ik nat in een bakje voor Honey doe,hangt ze er meteen met haar koppie in.
    Die Dakota,slim hoor!

     

Geef een reactie

 
