RSS

Hard werken

05 Nov

Gisteren m’n eerste training gehad in het kader van het Beweegprogramma dat ik ga krijgen. Afgelopen zaterdag begon ik met oefenen: 2x per dag wandelen met krukken (alleen voor de stabiliteit) naar de fysio-praktijk. Ik deed er – heen en terug – een half uur over. Zondag herhaald, Jan was gepast onder de indruk 😀

Nanette vond m’n knie prima, kon al goed strekken en buigen dankzij de oefeningen, nog wel heel veel vocht, maar dat moet ik er gewoon uit bewegen. Ik denk te merken dat die knie dunner is na een wandeltocht. Heb gisteren 5 minuten geroeid, 12 minuten gefietst (au au!!) en 5 minuten op de loopband gelopen. En toen was de koek echt op want ik moest ook weer naar huis. De rest van de dag had ik niet veel meer te vertellen … het is gewoon keihard werken. Geen restricties mbt wandelen of op m’n eigen hometrainer fietsen, en ik ga nu 3x per week naar de praktijk, hetzelfde ritme als m’n eigen fitnessprogramma. Buiten wel met krukken want ik ben niet vast op de benen.

tn_CIMG4393

Dit bed is een uitkomst. Ik kijk veel tv, lezen lukt niet want ik kan me niet concentreren. Ben gisteren ook begonnen om de Tramadol af te bouwen maar daar kreeg ik vannacht spijt van. Weet nog niet wat ik daarmee moet, misschien is het te snel. De katjes vinden het bed fantástisch …. Quast ligt natuurlijk onder de deken, liefst bovenop m’n knie. Ashmanti wordt heel aanhankelijk nu en ligt dicht tegen me aan, en Dakotah zoekt Quast maar vindt hem niet onder die deken, dus gaat dan maar tegen haar broer aan liggen. Gelukkig kan ik me met die losse deken goed uit bed worstelen.

 
3 reacties

Geplaatst door op november 5, 2013 in Gezondheid

 

3 Reacties op “Hard werken

  1. Pieta

    november 5, 2013 at 1:40 pm

    Jeetje Marga, ook ik ben onder de indruk. Trainen is nog harder werken als fitness. Chapeau!
    Wat lief de poezen bij je in bed, ze kunnen zo aanhankelijk zijn. Zie jullie in gedachten liggen knus voor de televisie.

     
  2. margali

    november 5, 2013 at 2:50 pm

    😀

     
  3. Everdien

    november 6, 2013 at 7:55 am

    Succes met het revalideren. Het is inderdaad pittig !!

    Spoedig herstel gewenst en een knuffel voor de 3 Musketiers.

    Groetjes Gijs en Everdien.

     

Geef een reactie

 
