RSS

Racen met de rollator

01 Nov

Quast heeft een nieuw spelletje: ik zet m’n rollator in de keuken, leg een brokje op het dienblad bovenop, en hij gaat vervolgens met de rollator aan de haal 😀

tn_CIMG4389

Het gaat hier nog steeds prima. Vanochtend heb ik zelfs gestofzuigd. Toen was de koek ook op hoor, maar het is toch een mijlpaaltje. Morgen ga ik wandelen, kijken hoe dat gaat. Ik ben nog onzeker dus pak misschien de krukken nog.

Vanmiddag kreeg ik bezoek: klop op de deur en daar stapte buurjongetje Jacob naar binnen met de post in z’n handen. Mama kwam er achteraan. Terwijl wij wat kletsten ging Jacob spelen met Quast en al doende vergat hij z’n angst. Hij moet gewoon wat vaker komen denk ik, volgens mij gaat het dan vanzelf steeds beter. Wat Coco in gang heeft gezet zal Quast wel even afmaken 😉 spelen doet vergeten.

 
5 reacties

Geplaatst door op november 1, 2013 in Gezondheid, Jacob-Eva, Streken van Quast

 

5 Reacties op “Racen met de rollator

  1. Everdien

    november 2, 2013 at 1:28 pm

    Zeker de krukken mee nemen als je je nog niet safe voelt. Pracht actie van Quast, dat dier heeft leuke fratsen. Straks moet de rollator aan de ketting anders is Quast ermee van door!!

    Goed weekend en de groeten ook aan Jan en natuurlijk een knuffel voor de pluizenbollen.

    Gijs en Everdien

     
  2. dirk

    november 2, 2013 at 6:42 pm

    Goed om te horen dat het zo goed gaat met je knie!
    En wat betreft die rooie… 😀

     
    • margali

      november 3, 2013 at 8:24 am

      De rooie is hopeloos. Weet ook feilloos de plek op m’n knie te vinden waar is gesneden ….

       
  3. Pieta

    november 4, 2013 at 6:52 pm

    Alles okay Marga????

     
    • margali

      november 5, 2013 at 8:11 am

      Hey Pieta, was een beetje druk (zie m’n laatste bericht). Ik heb een leuke kaart van het sportcentrum gehad, heb mailtje teruggestuurd met de groeten voor iedereen. Het gaat goed maar het is hard werken hoor 😉

       

Geef een reactie

 
