RSS

Hoe moet dat nou straks?

18 Okt

Hoe moet dat nou toch als ik straks die meniscusoperatie heb gehad|? Iedere nacht liggen de katten alle 3 dicht tegen me aan, aan weerskanten van m’n benen. Als ik m’n bed uit moet gaat me dat de eerste paar dagen nooit lukken want ze blijven als één blok liggen. En ’s middags en ’s avonds liggen Quast en Dakotah bovenop m’n benen. Als ik ga zitten komt eerst Quast op schoot, en Dakotah struikelt bijna over haar pootjes zo snel komt ze er ook bij liggen, en dat gaat niet op een kapotte knie. Ik moet er nog eens goed over nadenken. tn_CIMG4350

 
6 reacties

Geplaatst door op oktober 18, 2013 in Gezondheid, Katten

 

6 Reacties op “Hoe moet dat nou straks?

  1. Anita

    oktober 18, 2013 at 9:12 pm

    zoals je misschien weet ben ik 20 keer geopereerd aan mijn knie. Toen ik begon met die operaties had ik Moppie nog, mijn eerste kat. Mop en ik waren me and my shadow, echter toen ik geopereerd was ontweek hij knie. Nooit maar dan ook nooit kwam hij ook maar enigsinds in de buurt van mij knie. Ik denk dat jou rakkers het ook wel zullen aanvoelen dat ze niet in de buurt van jou knie moeten komen. In ieder geval wens ik je sterkte.

     
    • margali

      oktober 18, 2013 at 10:44 pm

      Dank je wel Aniet, ik wist niet dat jij zo vaak aan je knie geopereerd was, en frappant hoe Moppie dus aanvoelde dat hij moest oppassen voor die knie. Ik heb zo’n idee dat deze katten zich daar niks van gaan aantrekken, want als ik nu ’s nachts naar de wc wil moet ik me echt helemaal los worstelen. Ze blijven gewoon als echte slappe Ragdolls liggen (en Quast doet dan ook alsof hij een Ragdoll is :D)

       
  2. hanny en jaap harreman

    oktober 18, 2013 at 9:51 pm

    ik gebruikte een klein bijzettafeltje om over mijn been te zetten, later heb ik bij de gezondheidszorg een soort beugel gekregen , enige nadeel is dat het best koud is in bed 🙂 maar went …

     
    • margali

      oktober 18, 2013 at 10:48 pm

      Je bedoelt een dekenboog Hanny. Heb ik vroeger ook wel eens gehad. Kun je huren bij de thuiszorg. Ik heb al een idee hoe ik zelf iets kan fabrieken, en anders moet Jan maar even zo’n ding voor me gaan halen als blijkt dat het niet werkt. Vermoedelijk zal ik ze gewoon uit de slaapkamer zetten de eerste paar nachten.

       
      • marijke

        oktober 21, 2013 at 9:30 am

        Zou er zeker voor zorgen dat ze er niet bij kunnen komen. Quarius weet elk pijnlijk plekje feilloos te vinden: nu zelfs een plek op mijn pols die erg pijn doet: hij stapt er precies op als hij over het bed loopt.

         
  3. margali

    oktober 21, 2013 at 10:15 am

    Vervelend dat je zo’n pijnlijke pols hebt Marijke. En die rotkatten doen inderdaad volgens mij gewoon waar ze zin in hebben 😉 Als Jan ’s avonds naar huis gaat ligt Ashmanti dwars voor de deur, languit op z’n zij. Er moet éérst gekriebeld worden, en vervolgens moet je hem gewoon wegslepen want hij is een echte ragdoll dan.

     

Geef een reactie

 
