RSS

Weer helemaal gelukkig

14 Okt

Een Quastplantje 😀

quastplantje

 
9 reacties

Geplaatst door op oktober 14, 2013 in Streken van Quast

 

9 Reacties op “Weer helemaal gelukkig

  1. Leyna

    oktober 14, 2013 at 5:10 pm

    Ja hoor Bingo! Hahaha! Veren de plantjes steeds weer terug/ sloopt ie ze niet?

     
  2. margali

    oktober 14, 2013 at 6:08 pm

    Hij moet even de tijd krijgen joh. Die plantjes krijgt hij heus wel plat, maar ze zijn taai dus dat duurt ff 😀 Hij zit wel de dopjes te eten net als vorig jaar, dus ik hoop dat hij geen heide-buik krijgt. Als de nieuwigheid er af is gaat het wel beter met dat eten, maar die plantenbakken gebruikt hij deze winter écht allemaal als bed.

     
  3. gssie

    oktober 14, 2013 at 7:52 pm

    Is het een idee om een pot met kattenkruid neer te zetten? De poezen die hier komen zijn er gek op.

     
    • margali

      oktober 14, 2013 at 8:03 pm

      Ze hebben hier kussentjes en knuffeltjes gevuld met kattenkruid. Ik breek m’n nek erover 😀 en natuurlijk zou ik een hele pot neer kunnen zetten (volgens mij heb ik dat vorig jaar geprobeerd) maar dan nog blijft die heideplant favoriet. Alleen bij Quast niet bij de andere twee. Dat zijn niet zulke springers. M’n oude kater Benneke (net als Quast een Maine Coon) deed precies hetzelfde en was ook gek op heide, ging er ook aan knabbelen en in zitten. Ik vind het totaal niet erg hoor, wist het van tevoren.

       
  4. miranda

    oktober 14, 2013 at 8:56 pm

    Hé Marga, als je Quast stekjes krijgt mag ik er dan eentje? Ik vind m leuk!

     
    • margali

      oktober 14, 2013 at 8:59 pm

      Haha!! ik denk dat je in de rij moet gaan staan Miranda … 😀 Je brengt me wel op een idee: een quast-handeltje opzetten …

       
  5. marijke

    oktober 15, 2013 at 8:02 am

    Jammer dat ze hier niet willen groeien die quastplantjes ….

     
  6. Yvonne den Boer

    oktober 21, 2013 at 4:42 pm

    Ha ha ,die geniet weer van “zijn”plantjes,maar ik ken het hoor,mijn Coon Gentle deed het ook altijd,heeft zijn leven lang geholpen met tuinieren trouwens.

     
    • margali

      oktober 21, 2013 at 4:48 pm

      Ik vermoed dat het toch echt een eigenschap van coons is. Gentle was dus ook al een liefhebber … apart hè?

       

Geef een reactie

 
